ترلان پروانه در یک مصاحبه درباره رابطه اش با ارسلان قاسمی گفت : رابطه با ارسلان برایم مهم نیست و ارسلان فقط همکار من است.

توهین ترلان پروانه به عشق قدیمی اش !

 ترلان پروانه و ارسلان قاسمی مثل بمب صدا کردند و تا ماه ها تیتر یک رسانه های هنری بودند. البته این موضوع بارها توسط خانواده ترلان پروانه تکذیب شد و حتی پدر ترلان پروانه از رسانه ها شکایت کرد و هیچوقت مشخص نشد آیا ترلان پروانه و ارسلان قاسمی ارتباطی با هم داشته اند یا خیر. البته سالهاست که ترلان پروانه و ارسلان قاسمی کنار هم دیده نشده اند.

رابطه ترلان پروانه با فوتبالی ها

تا به امروز دو خبر جنجالی درباره رابطه ترلان پروانه با فوتبالی ها جنجال های زیادی داشته است. اولی لو رفتن تصویری از ترلان پروانه در کنار فرشاد احمدزاده بازیکن مشهور فوتبال بود که حاشیه های زیادی را به همراه داشت و دومی خبر رابطه ترلان پروانه با سعید عزت اللهی بود که دومی با واکنش سعید مواجه شد.همچنین سعید عزت اللهی درباره ارتباطش با ترلان پروانه گفت : اصلا برایم اهمیتی ندارد و ارتباطی ندارم با او. او حتی درباره یک استوری خود که گمان می رفت دعوا و کل کل با سردار آزمون بود توضیح داد و گفت کاملا آن استوری را فوتوشاپ کرده بودند و اصل استوری من خطاب به تتلو بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید