مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: دوماه حقوق معوق کارگران نیشکر هفت تپه پرداخت شد.

حقوق تیر و مردادماه کارگران هفت‌تپه پرداخت شد

به گزارش سلام نو به نقل ازتجارت‌نیوز، عبدعلی ناصری در حاشیه بازدید از شرکت نیشکر هفت تپه که امروز، ۲۶ مهرماه انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تاریخ ۱۸ مهرماه تصمیم بر این شد که شرکت توسعه نیشکر، مدیریت شرکت نیشکر هفت‌تپه‌ را به عهده بگیرد تا اقدامات مربوط به واگذاری نهایی انجام شود.

وی افزود: صورتجلسه‌ای توسط معاون اول رئیس جمهور تنظیم شد و به امضای دادستان کل کشور و همه مسوولان ذیربط از جمله وزیر جهاد کشاوزی، اقتصاد و… رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تصریح کرد: در ۱۹ مهرماه حکم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت نیشکر هفت تپه صادر شد و ۲۰ مهرماه نیز در محل دفتر مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه، این اعضا معرفی شدند.

ناصری عنوان کرد: در حال حاضر ۲ ماه حقوق معوق (تیر و مردادماه) کارگران نیشکر هفت‌تپه به آن‌ها پرداخت شده است و براساس قول داده شده از اول تا پنج آبان، حقوق مهرماه کارگران نیز به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی افزود: همچنین حقوق شهریورماه را نیز در آبان ماه پرداخت خواهیم کرد و از اول آذر، کارگران با روال عادی سایر کارگران حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: از کارگران نیشکر هفت‌تپه درخواست داریم کار خود را طبق برنامه مدیران شرکت نیشکر هفت‌تپه انجام دهند. هدف ما ایجاد تولید بیشتر شرکت است تا بتواند خود شرکت پاسخگوی تامین هزینه‌های خود باشد.

ناصری عنوان کرد: در برنامه داریم تا در مدت دو سال از نظر هزینه و تولید شرکت نیشکر هفت‌تپه را در وضعیت سر به سر قرار دهیم و از سال سوم به بعد به سوددهی برسیم.

وی ادامه داد: اورهال کارخانه نیشکر هفت تپه آغاز شده است و قطعات در حال تعمیر و نصب هستند. در بحث کشت نیز تا ۱۵ آبان هرآنچه که بتوانیم کشت خواهیم کرد و امیدواریم به سطح یک هزار هکتار برسیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای اورهال کارخانه، برنامه برداشت از ابتدای دی ماه خواهد بود. با توجه به اینکه برآورد تولید نی کارخانه حدود ۳۰۰ هزار تن است ظرف مدت ۴۰ تا ۵۰ روز برداشت به اتمام خواهد رسید.

ناصری بیان کرد: بر اساس بررسی عکس‌های ماهواره‌ای و تطبیق آن با شرایط زمین، بیش از پنج هزار هکتار با تناژی حدود ۶۰ تن در هکتار، اراضی قابل برداشت خواهیم داشت. حدود ۳۰۰هزار تن نیشکر و ۳۰ هزار تن شکر در شرکت نیشکر هفت تپه تولید خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید