محسن منصوری، استاندار تهران گفت: ۷۵ درصد از مردم استان دز اول واکسن را دریافت کرده اند.

کاهش آمار بیماران بستری و فوتی‌های کرونا در پایتخت /  ۷۵ درصد از تهرانی ها دز اول واکسن را دریافت کرده اند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محسن منصوری در حاشیه جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به روند کاهشی بیماران بستری و فوتی‌های اظهار داشت: هنوز در شرایط شکننده قرار داریم و اینکه آمار در حال کاهش است از وضعیت صیانت نمی‌کند و باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه کرونا سرفصل اقدامات در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت استان است افزود: به دستگاه‌ها تاکید شود تا وضعیت پروتکل‌ها به دقت بررسی و با جدیت دنبال شود ضمن اینکه صدا و سیما نیز باید همواره هشدارهای لازم را به مردم بدهند.

استاندار تهران عنوان کرد: حدود ۷۵ درصد از مردم استان تهران دز اول واکسن را دریافت کردند و باید مردم را تشویق کنیم که به نقطه مطلوب واکسیناسیون برسیم.

منصوری با اشاره به لزوم بررسی وضعیت مناطق نگران‌کننده در استان تهران گفت: از موضوع کرونا و توجه به سلامت باید برای تکمیل زیرساخت‌های حوزه سلامت استان استفاده شود و در مورد پروژه‌های بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی بررسی صورت گیرد چرا که با معاون اول رئیس جمهور صحبت شده تا منابع خوبی در این راستا به استان تعلق گیرد.

وی ادامه داد: پروژه‌های بیمارستانی با ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان توسط بخش خصوصی شروع و سپس رها شده که باید سریع‌تر تعیین تکلیف شوند از این رو باید از این فرصت برای تکمیل زیرساخت‌ها استفاده کنیم تا تخت‌های بیمارستانی وارد مدار شد.

استاندار تهران با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌ها در استان تهران به ۴۶ درصد رسیده است تصریح کرد: در مورد موضوع مهم بازگشایی مدارس تصمیم دولت این است که به شرط واکسیناسیون و ایجاد شرایط لازم مدارس بازگشایی شود، در این راستا توجه به شناسنامه بهداشتی برای مدارس اهمیت زیادی دارد تا توجه به حوزه سلامت و درمان در ذهن دانش‌آموزان نهادینه شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید