قیمت خودرو فیدلتی در طرح فروش فوری مهر ماه در حالی ۷۳۵میلیون تومان اعلام شده که این نرخ در خرداد ماه امسال ۶۵ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

قیمت فیدلیتی ۱۰ درصد گران شد / علت افزایش قیمت مجدد این خودرو چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت کارخانه فیدلیتی در خرداد ۱۴۰۰ بین ۶۵۵ تا ۶۷۰ میلیون تومان بود. اما در شهریور ماه این گروه خودروسازی قیمت جدید فیدلیتی را اعلام کرد.

براساس اعلام گروه بهمن، قیمت خودروی فیدلیتی ۵ نفره در شهریور ماه ۷۱۲ میلیون تومان و فیدلیتی ۷ نفره ۷۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. اما حالا در طرح فروش فوری مهرماه، قیمت قطعی فیدلیتی ۷۳۵ میلیون تومان است که نشان از افزایش قیمت مجدد این خودرو دارد. علت چیست؟

مدیر عامل شرکت بهمن موتور در این مورد گفته است: افزایش قیمت خودرو فیدلیتی ناشی از هزینه‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در دنیا است که از ابتدای سال جاری با کاهش بحران کرونا در کشورهای صنعتی و افزایش تقاضای حمل‌ونقل اتفاق افتاد و کمبود کانتینر حمل بار در جهان باعث شده که خطوط کشتیرانی‌های داخلی و خارجی افزایش سنگین در قیمت حمل‌ونقل اعمال کنند. این افزایش بیش از ۱۰۰ درصد در هزینه حمل‌ونقل از بنادر اصلی چین صورت پذیرفته است.

آن طور که این شرکت گزارش داده، محمد ضرابیان تصریح کرد: هزینه حمل یک کانتینر از مبدا بنادر اصلی چین به بنادر ایران تا قبل از این افزایش قیمت ها، حدود ۳۸۰۰ دلار برای کانتینر ۴۰ فوت HQ بوده که هم اکنون به بیش از ۸۸۰۰ دلار افزایش یافته است، در واقع افزایش قیمت فیدلیتی فقط به دلیل بالارفتن هزینه حمل‌ونقل بین‌المللی است و تغییرات این هزینه در قیمت اعلامی فعلی به ناچار لحاظ شده است. مانند همیشه شرکت بهمن موتور در تلاش است تا به منصفانه‌ترین قیمت، خودروهای خود را عرضه کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید