مقتول همراه سه نفر از دوستانش در یکی از محله‌های بروجرد باغچه‌ای اجاره کرده و در آنجا گل‌وگیاه می‌کاشتند.

درگیری هولناک در بروجرد / ۲ مرد همزمان با شلیک گلوله کشته شدند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، حمله مردان مسلح به چهار مرد به دلیل کاشت گل‌وگیاه باعث مرگ دو نفر و زخمی‌شدن دو نفر دیگر شد.

عصر شنبه ۲۴مهر امسال یکی از مسوولان بیمارستان لقمان تهران به پلیس اطلاع داد مردی ۲۵ساله که با شلیک گلوله زخمی شده بود، فوت کرده است.

ماموران به آنجا اعزام‌شده و معلوم شد این مرد در جریان تیراندازی در شهرستان بروجرد زخمی و با وخامت حالش به این بیمارستان در تهران منتقل شده بود.

قتل ۲ مرد بر سر گل و گیاه

بررسی‌های بیشتر ماموران نشان داد، مقتول همراه سه نفر از دوستانش در یکی از محله‌های بروجرد باغچه‌ای اجاره کرده و در آنجا گل‌وگیاه می‌کاشتند اما همین باعث اعتراض گروه دیگری شده بود که در همان حوالی باغچه داشته و گمان می‌کردند با حضور آنها فروش گل‌وگیاه‌شان کم می‌شود و سر همین که کدام گروه آنجا برای کار بماند درگیری و اختلاف پیدا کرده بودند.

همین باعث شد دامنه درگیری‌هایشان بیشتر شود و سرانجام شامگاه ۲۰شهریور امسال با شدت‌گرفتن درگیری، گروه رقیب به سمت مرد جوان و سه همکار و دوست او با سلاح‌های شکاری شلیک کردند که باعث شد هر چهار نفرشان زخمی‌شده و متهمان مسلح فرار کنند.

همچنین مشخص شد که یکی از افراد زخمی در همان شب و به‌دلیل شدت خونریزی فوت کرد، دو زخمی هم بعد از چند روز مرخص شدند اما نفر چهارم در بیمارستان تهران جان باخت.

محمدتقی شعبانی، بازپرس شعبه‌دهم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر گفت: با توجه به این‌که درگیری مرگبار که دو کشته و دو مصدوم داشت در شهر بروجرد رخ داده بود، پرونده به‌دلیل نبود صلاحیت‌رسیدگی به دادسرای بروجرد ارسال شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید