موبوگیفت یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید گیفت کارت اورجینال است. شما به کمک این سایت می‌توانید علاوه‌بر گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت ده‌ها سایت دیگر مانند خرید گیفت کارت استیم را نیز خریداری کرده و استفاده کنید.

معرفی بازی ‌های شبیه سیمز برای موبایل

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شبیه ‌ساز زندگی، The Sims است. این بازی از اولین زمان انتشارش در سال ۲۰۰۰، به‌سرعت پرطرفدار شد. موضوع اصلی بازی سیمز، انجام دادن روتین زندگی است که در آن شما باید به‌عنوان یک بازیکن کارهای روزمره را انجام دهید. آشپزی کنید، به تمیز کردن خانه بپردازید، ورزش کنید و شغلی را برای خودتان پیدا کنید. یکی دیگر از امکانات این بازی که بازیکنان را حسابی به خودش جذب کرده، تشکیل خانواده و تعاملات اجتماعی است.

سیمز از بازی‌هایی است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را به خودش مشغول کند. اما اگر فکر می‌کنید که همه‌چیز این بازی مهیج را تجربه کرده‌اید، شاید وقت آن رسیده که بقیۀ بازی‌ها را هم امتحان کنید. اگر طرفدار این سبک از بازی‌ها هستید، سه بازی‌ موبایلی زیر شبیه سیمز هستند.

البته توجه داشته باشید که برخی از این بازی‌ها پولی هستند و شما باید برای تجربۀ آنها از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید.


بازیAnimal Crossing: New Horizons

این بازی دقیقاً همان شبیه‌سازی است که سال‌ها انتظارش را می‌کشیدیم؛ دنیایی از سرگرمی‌های مختلف و مکانی آرام برای زندگی کردن. قسمت جدید این مجموعه، مسئولیت توسعۀ یک جزیره را با ایجاد زیرساخت‌ها، جذب روستاییان و انجام وظایف مختلف بر عهده شما قرار می‌دهد.

معرفی بازی ‌های شبیه سیمز برای موبایل

مانند بازی سیمز، عنصر شخصی‌سازی شخصیت و تزئین خانه نیز در این بازی وجود دارد. این بازی به شما این امکان را می‌دهد که در زمان خود به همه‌چیز برسید و یک تجربۀ جذاب داشته باشید.

بازی Virtual Families ۲

معرفی بازی ‌های شبیه سیمز برای موبایل

این بازی یک نمونۀ عالی از محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی است که به زندگی افراد و اخلاقیات آنها می‌پردازد. شما در این بازی شخصیت‌ها را کنترل کرده و در طول زندگی به آن‌ها کمک می‌کنید که تصمیماتی را برای رد شدن از بحران و چالش‌های مختلف اتخاذ کنند. رویدادهای بی‌شماری در این بازی اتفاق میفتد که شما باید به شخصیت‌ مجازی خود کمک کنید تا بتواند کنترل همه‌چیز را در دست داشته باشد.
با وجود اینکه گرافیک بازی خیلی بالا نیست، با این حال از بازی‌های مناسب برای سیستم‌های اندرویدی به‌شمار می‌رود. رده سنی این بازی +۳ بوده که نشان می‌دهد بازی مناسبی برای هر فردی با هر سن و سالی است.

بازی Two Point Hospital

معرفی بازی ‌های شبیه سیمز برای موبایل

در این بازی می‌توانید یک بیمارستان بسازید و آن را تزئین کنید! بیماران را با بیماری‌های کاملاً عجیب‌وغریب معالجه کنید و پرسنل خودتان را آموزش بدهید.
علاوه‌براین، شما می‌توانید با ارتقای امکانات بیمارستان، تعداد مراجعین آن را افزایش داده و از این راه درآمد هنگفتی را به دست آورید. در روایت داستانی این بازی آمده که بیماران ممکن است ویروس‌های مختلفی داشته باشند و برای سایر افراد خطر ایجاد کنند. بنابراین، شما باید در مواجهه با بحران، گوش به زنگ بوده و فوراً نسبت به چنین شرایطی واکنش نشان بدهید. تشخیص بیماری‌ها، آماده‌سازی اتاق‌های مخصوص، استخدام کارکنان مناسب، قابلیت ارتقا و احداث ساختمان‌های جدید و … از سایر امکانات این بازی به‌شمار می‌رود.

جمع‌بندی

در این مقاله شما را با بازی‌هایی شبیه به بازی محبوب و پرطرفدار سیمز آشنا کردیم. در این دورانی که بیشتر اوقاتمان به ‌دلیل کرونا در خانه سپری می‌شود، بازی ‌های شبیه‌ ساز گزینۀ بسیار مناسبی برای گذراندن وقت هستند.
اگر در هنگام خرید این بازی‌ها به مشکل برخوردید، حتماً از سایت موبوگیفت برای تهیه گیفت کارت گوگل پلی کمک بگیرید. با استفاده از این گیفت کارت شما خیلی راحت می‌توانید با اعتبار دلاری بازی موردعلاقه خودتان را تهیه کنید.
موبوگیفت یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید گیفت کارت اورجینال است. شما به کمک این سایت می‌توانید علاوه‌بر گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت ده‌ها سایت دیگر مانند خرید گیفت کارت استیم را نیز خریداری کرده و استفاده کنید. برای خرید گیفت کارت گوگل، به صفحۀ خرید گیفت کارت گوگل پلی مراجعه کرده و کشور موردنظر خودتان را پیدا کنید؛ سپس اعتبار مورد نیاز را انتخاب کنید.
پس از طی کردن این مراحل، کد فعال‌سازی گیفت کارت از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

پس از دریافت کد گیفت کارت، باید وارد اکانت گوگل پلی خودتان شوید تا بتوانید آن را شارژ کنید. پس از اینکه با کد موردنظر اکانت خود را شارژ کردید، می‌توانید به انواع برنامه، بازی، کتاب، فیلم، موسیقی و… که به‌صورت پولی هستند دسترسی داشته باشید.

درصورتی که هرگونه سوال یا مشکلی در رابطه با استفاده از گیفت کارت برایتان پیش آمد، کارشناسان موبوگیفت به‌صورت ۲۴ساعته پاسخگوی شما هستند. برای ارتباط با واحد پشتیبانی و فروش مجموعۀ موبوگیفت می‌توانید با شمارۀ ۰۳۱۳۷۱۷۰۷ تماس بگیرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید