به گفته طلوعی، مدیرکل تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات کل کشور، به زودی گزارش تفریغ بودجه ۹۹ استانی از سوی این دیوان به مجلس ارائه خواهد شد.

گزارش تفریغ بودجه ۹۹ استانی به مجلس ارائه می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از خانه ملت، محمد طلوعی مدیر کل تلفیق و تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به اینکه به زودی دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه ۹۹ استانی را به مجلس ارائه خواهد کرد، گفت: گزارش تفریغ بودجه سال ۹۹ به صورت کلی تهیه شده است و به زودی این گزارش در دو بخش دستگاهی و استانی تدوین و به مجلس ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: دیوان محاسبات کل کشور مانند هر سال گزارش تفریغ را در بخش‌های مختلف برای مجلس، دولت و سایر مراجع نظارتی ارسال خواهد کرد.

طلوعی با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ براساس آمایش سرزمینی تنظیم خواهد شد، تصریح کرد: بودجه ریزی بر اساس آمایش سرزمینی موضوعی بسیار مهم است که می‌تواند ظرفیت های استانی را شناسایی و با توجه به آن اعتبار را تخصیص دهد، قطعا این نحوه بودجه‌ریزی بسیار تاثیرگذار است و می تواند در توسعه متوازن در کشور و ایجاد عدالت تاثیر بگذارد.

مدیر کل تلفیق و تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات همچنین در خصوص گله‌مندی برخی نمایندگان مجلس به عدم تخصیص بودجه های استانی در زمان مناسب و به میزان عادلانه، بیان کرد: بررسی گزارش تفریغ بودجه استانی نیز می‌تواند در امر بودجه‌ریزی در سال آینده راهگشا باشد و براساس نیاز و نحوه هزینه کردها بودجه برای مسائل مهم استانی تخصیص پیدا کند اما از سوی دیگر نمایندگان مجلس باید به مسائل نگاه ملی داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید