علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی روز گذشته فیلمی از خود به هنگام خواندن آهنگ خارجی منتشر کرد.

فیلمی از بیرانوند در حال خواندن آهنگ خارجی / بدحجابی همسرش در اروپا دردسرساز شد

 علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی است. علیرضا بیرانوند در تیم بلژیکی حضور دارد. علیرضا بیرانوند اهل لرستان است. علیرضا بیرانوند به سختی به فوتبال و دنیای حرفه ای راه یافته است. بیوگرافی علیرضا بیرانوند را در ادامه می خوانیم.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، عکسی که علی رضا بیرانوند با همسرش گرفت و منتشر کرد برایش دردسرساز شد. این درحالی است که فیلم خوانندگی او نیز در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است.  

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 در خرم آباد، دروازه بان است.

بیرانوند

تحصیلات علیرضا بیرانوند

سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد که از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید.

خانواده علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند فرزنده اول خانوادست و چهار خواهر بنام های سرور، آرزو، سهیلا، نگین و یک برادر بنام احمدرضا دارد و اصالتا اهل روستای پشته جزایری خرم آباد می باشد. او در خانواده عشایر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

بیرانوند

علاقه به فوتبال

من در خانواده ای به دنیا آمدم که از نظر مالی خیلی ضعیف بودند اما از همان ابتدای کودکی علاقه بسیار زیادی به ورزش به خصوص فوتبال داشتم.

فرار به سمت تهران

در سال 86 وقتی 15 ساله بودم از اقوام و فامیل پول کرایه ام را قرض کردم تا بتوانم به تهران بیایم، یعنی فقط سوار اتوبوس شدم تا برای فوتبال از خرم آباد به تهران بیایم.در اتوبوس با فردی با نام حسین فیض مربی تیم وحدت آشنا شدم.

او بدون گرفتن هزینه ای مرا به تیم خود برد و بعد از یکسال در سال 87 توسط مربی امیدهای نفت تهران برای نوجوانان این تیم انتخاب شدم.

از خط حمله تا دروازه بانی

بیرانوند فوتبال را با پست خط حمله آغاز کرد، اما در یکی از بازی ها بجای دروازه بان ایستاد و بخاطر خروج های نترسی که داشت برای بازی در این پست تشویق شد.

خانه عمه و کار در فست فود

زمان حضور خود در تهران، خانه عمش زندگی می کرد تا اینکه مدتی هم در چمن های دور میدان آزاد می خواید تا اینکه در یکی از فست فوت ها کار پیدا کرد.هر روز از 6 صبح تا 12 ظهر ظرف های پیتزا رو چرب می کرد، 12 می رفت سر تمرین و دوباره بر میگشت و همانجا کارش را ادامه می داد.

کار در کارواش

بعد از کار در فست فود مدتی هم در یک کارواش کار کردم که شرایط بهتری داشت، آنجا به علت قد بلندم مسئول ماشین‌ های شاسی بلند شده بودم.

ورود به بزرگسالان نفت تهران

از سال 87 تا 91 دروازه بان جوانان نفت بود تا اینکه سال 92 وارد بزرگسالان این تیم شد و توانست بعنوان دروازه بان اول با این تیم سوم لیگ برتر شود. او با این تیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و تا سال 94 در این تیم بود.

بیرانوند

حضور در پرسپولیس

سال 94 وقتی 24 ساله بود با قرارداد دو ساله به تیم پرسپولیس پیوست، در سال 1395  با قرارداد 2 ساله به پرسپولیس پیوست او حضور بسیار موفقی در این داشت و در ادامه قرارداد خود را تا سال 1399 تمدید کرد.

زندگی شخصی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در سال 1389 وقتی 18 ساله بود ازدواج کرد که ثمره آن یک پسر بنام طاها و یک دختر بنام بارانا متولد سال 95 می باشد.می گوید یکی از دلایل موفقیت های من، زود ازدواج کردنم بود  چون بعد از تمرین مجردها به تفریح می پردازند و حاشیه اطرافشان زیاد می شد.

اما من همیشه بعد از تمرین همسر و فرزندانم منتظرم هستند و مستقیم به خانه می روم.

از بچگی استقلالی بودم

از بچگی استقلال را دوست داشتم اما گذر ایام باعث شد به پرسپولیس برم، همیشه گفته ام عاشق استقلالم و از اعماق وجود این تیم را می پرستم.

درخشش در جام جهانی 2018

بیرانوند که قبل از جام جهانی با گفتن چطوری کریس ! او را به چالش کشیده بود در جام جهانی با دفع پنالی کریستیانو رونالدو در بازی ایران و پرتغال بسیار محبوب شد.او با دو گل خورده بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران در ادوار جام جهانی لقب گرفت و زندگی او از کارگری تا درخشش در رسانه های جهان بسیار پوشش داده شد.

مشکل زبان

بلژیکی ها به زبان های هلندی و فرانسوی صحبت می کنند که برای من خیلی دشوار است.در 8 – 9 سال اخیر هم در تیم ملی مربیانی با زبان های مختلف داشتم و هنوز جپ و راستم را به زور به انگلیسی یاد گرفتم.

تهیه فیلم زندگی نامه

علیرضا بیرانوند نیازی به مجسمه ندارم اما یک شرکت بزرگ در حال ساخت فیلم زندگینامه من است و فکر می کنم اتفاق خیلی بزرگی برای جوانان می افتد.

کد خبرنگار: ۱۳
۳۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 21
  • محمد مجللی IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    40 17
    حجاب در ایران اجباری است. دست از سر مردم بردارید. به شما چه ارتباطی دارد که در مورد حجاب همسر ایشان اظهار فضله می کنید ؟
    • مهدی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      16 23
      توی خونه حرفت درسته ولی حجاب جنبه اجتماعی داره بسته به فرهنگ و اعتقادات پس چرا توی فرانسه باحجاب توی مدرسه راه نمیدن؟!؟!؟!
    • حمیدخان IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      8 11
      خودت اظهار فضله می کنی مردک بی ادب
  • فوتبالی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    11 19
    عکسا به این خوشگلی وباکلاسی کجاش بدحجابیه عقب مونده ذهنی حرف مفت نزن
  • آریایی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    7 15
    ریشه نداشته باشی همین میشه! کاریشم نمیشه کرد
  • ناشناس IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    30 2
    اگه این بی حجابی هستش پس زن قائدی چی هستش؟
    • فری IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      11 4
      یارو میاد یه چرتی می‌زاره تا مردمم بیان چهار تا چیز بنویسن تا پول در بیارن،اخه به تو چه که زن حر کی چطور میچرخه،بخدا بری تو خونواده همینی که پست گذاشته بچرخید از این بدتر هم پیدا میکنی تو همین ایران
  • الیاس IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    22 6
    خجالت نمیکشید برای جذب مخاطب تیتر میزنید .. مگه حجاب زنش چشه ...اونم تو اروپا باید بهش جایزه داد که اینقد خودش پوشیده سرتون از تو زندگی خصوصی مردم دربیارید
  • الی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    11 4
    شما اول به این و اون کاری نداشته باشید به شما چه زن کی چی هست
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    11 12
    فقط میتونم بگم تقصیر نداره فقط جنبه و ظرفیت ندارن .سریع جوگیر میشن و خودشون و هویت واصالتشون گم می‌کنند. فقط ایشون نیست نگاه کنید تمام این سلبریتی ها رو همینن
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      1 1
      آدم از اسپ می افته ولی از اصل نه، البته که زندگی شخصی هر شخص به خ. دش مربوطه،، ولی این آقا یه فرد معمولی نیست،، فوتبالیست‌های برتر،، هنرمندان، ورزشکاران و در کل چهره‌های شاخص، ماندگار در عرصه های مختلف،، شرایط شون با افراد عادی متفاوت است،، اینان باید الگوهای رفتاری و شخصیتی جامعه باید باشند،، چه در بحت رفتار، برخورد، پوشش لباس ودیگر ابعاد زندگی باید متفاوت با یک فرد با طرز تفکر غربی در جامعه غرب باشد،، در ثانی ایشان فردی روستا زاده به ویژه از طوایف لر زبان که از اقوام اصیل ایرانی به حساب میاد،، هستند،، در نتیجه این طرز تفکر از محبوبیت ایشان خصوصاً در بین قوم لر می کاهد،، کریمخان لر از طوایف لر زبان ساکن در ارتفاعات زاگرس،، سپس و زبون و لحجه خمونی خواهش وت ایکنم کر لر اصالت لر بیدن خوته ودست نده،، جناب بیرانوند،،، ای کارل سی بچه شهريه نه سی تو
  • مهران IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    18 4
    دمت گرم زندگی شخصی خودشه من وتو رو سننه فضولی تو خون خیلی از ما هاست
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    8 1
    این بخدا حجابش خوبه با اینکه تو اروپاست تو ایران ازاین بدتره بشما چه ربطی داره که اون چتیپی میزنه
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    4 7
    وقتی از خونه خارج میشی حجاب جنبه اجتماعی پیدا میکنه پس نمتونین بگین به کسی ربطی نداره
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    9 0
    دمت گرم آقای قهرمان... انشالله همیشه شاد و سالم باشی...زندگیت پر از عافیت و روزهای خوش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید