دو مرد جوان که با همدستی دوست فراری شان،فوتبالیست سرشناس استقلال را سوار خودرو کرده و با تهدید سلاح سرد از او سرقت کرده بودند.

زورگیری خشن از بازیکن استقلال تهران ! / ماجرا چه بود؟

اتفاق عجیبی که برای بازیکن معروف تیم استقلال رخ داد، کار را به پای میز محاکمه کشاند. سارق از بازیکن تیم استقلال سرقت کرد. سرقت از بازیکن تیم استقلال با تهدید سلاح سرد بوده است. سارقان بازیکن تیم استقلال را کتک زدند. عاملان سرقت از بازیکن تیم استقلال ردیابی شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، عرفان باقری قبل از شروع جلسه دادگاه اعلام گذشت کرد. رسیدگی به این پرونده با شکایت بازیکن تیم استقلال به نام عرفان باقری آغاز شد.وی که به پلیس‌آگاهی رفته بود از دزدان مسافربر که او را کتک زده و با تهدید چاقو از او سرقت کرده بودند شکایت کرد .با این شکایت ماموران پلیس به ردیابی دزدان مسافربر پرداختند و شاکی به چهره نگاری رایانه ای یکی از آنها پرداخت. چند ماه از این ماجرا گذشته بود که روشن شد گوشی موبایل بازیکن تیم استقلال روشن شده است. با همین سرنخ ماموران  به ردیابی صاحب سیم کارت پرداختند و دو متهم به نام‌های رضا و محمد را بازداشت کردند. اما آنها گفتند گوشی سرقتی  در دست دوست فراری شان فرهاد است  که از کشور خارج شده است.

ردیابی عاملان سرقت از بازیکن تیم استقلال

 ماموران پلیس به ردیابی فرهاد پرداختند اما مشخص شد وی به  ترکیه گریخته است .

با افشای این ماجرا برای سه متهم کیفرخواست صادر و رضا و محمد در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

  قبل از شروع جلسه دادگاه، عرفان باقری اعلام گذشت کرد.

 در ابتدای جلسه وی در جایگاه شاکی ایستاد و به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت .

بازیکن تیم استقلال گفت :من آن شب به عنوان مسافر از میدان جمهوری سوار یک ماشین تیبا شدم تا به سمت ستارخان بروم. من روی صندلی عقب و کنار دو مرد جوان نشسته بودم .چند دقیقه بعد یکی از مسافرها از ماشین پیاده شد و راننده به سمت کوچه ای  تاریک رفت.همانجا  راننده و دو مرد دیگر مرد یک باره به رویم چاقو کشیدند و مرا به شدت کتک زدند. آن ها کارت عابر بانک و رمزم را از من گرفتند و به سمت باجه عابر بانک رفتند و پولهایم را سرقت کردند.  آنها گوشی موبایلم را هم دزدیدند.

 وی ادامه داد: بعد از چند ماه  که متهمان شناسایی شدند من  فقط رضا را شناسایی کردم  چون چهره او را دیده بودم. اما چهره دو متهم دیگر را ندیده بودم.

 سپس رضا که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه ویژه ایستاد. اما اتهام خفتگیری خشن را نپذیرفت‌ وی مدعی شد اشتباهی بازداشت شده است.

این متهم گفت: سیم کارت متعلق به یکی از دوستانم به نام مرتضی بود که  به عنوان اولین متهم بازداشت شد .اما گفت سیم‌کارت را به دوستمان  فرهاد فروخته است. جرم من فقط این بود که سیم کارت را از مرتضی گرفتم تا آن را به فرهاد بدهم .من اصلا از ماجرای سرقتی بودن گوشی موبایل اطلاعی نداشتم و حالا هم فرهاد به ترکیه گریخته است و من گرفتار شده ام.

 سپس محمد که به جرم دیگری در زندان بود، در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من ۲۵ روز در اداره آگاهی بودم وآنجا شکنجه شدم و شب و روز را ندیدم. به همین خاطر شرکت در این سرقت را گردن گرفتم اما  باور کنید من در این ماجرا دستی نداشتم.

سپس وکیل آنها در جایگاه ویژه ایستاد و گفت؛ موکلان من با اینکه اتهامشان  را قبول ندارند اما جبران خسارت کرده‌اند. به همین خاطر برای آنها درخواست آزادی دارم.

 در این میان نماینده دادستان  برخاست و گفت : من  برای متهمان اشد مجازات می خواهم. جرم آنها جرمی سبک نبوده که به خسارتی به جامعه وارد نکند .آنها شبانه با سلاح سرد یک شهروند را دزدیده و از او سرقت کرده‌اند.به همین خاطر  برایشان اشد مجازات می خواهم.

 سپس قاضی مرتضی را که به عنوان مطلع  بیرون از دادگاه حضور داشت به دادگاه احضار کرد. وی وقتی روبه روی قضات ایستاد حرف‌های رضا را تایید کرد و گفت :من سیم کارت را یک ماه قبل از این ماجرا  به فرهاد فروخته بودم. آن را به رضا دادم تا به فرهاد بدهد و گمان می کنم واقعاً رضا از این ماجرا اطلاعی نداشته است.

 با پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید