درگیری بر سر محصولات یک باغ با مرگ ۲ جوان در تیراندازی هولناک پایان گرفت.

 قتل ۲ جوان با اسلحه به خاطر میوه های یک باغ !

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، چندی قبل چند مرد در یکی از شهرهای استان های غربی بخاطر اختلاف مالی بر سر محصولات یک باغ با هم درگیر شدند .

در این درگیری ۴ مرد هدف گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها در همان صحنه درگیری به کام مرگ فرو رفت و ۳ مرد دیگر که زخمی شده بودند برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

یکی از مجروحان این درگیری مسلحانه که جوان ۲۵ ساله ای است از ناحیه شکم هدف گلوله قرار گرفته بود که برای درمان به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان این جوان به نتیجه ای نرسید و پسر جوان عصر شنبه ۲۴ مهرماه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

همین کافی بود تا مرگ پسر جوان به بازپرس ویژه قتل تهران مخابره شود و در ادامه تیمی از ماموران پلیس تهران برای بررسی وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیق از خانواده جوان ۲۵ ساله پی بردند که او دوستانش با افرادی بر سر معامله محصولات یک باغ اختلاف مالی داشتند که طرف دیگر این درگیری با اسلحه به سراغ آنها رفته و ۴ پسر جوان را به رگبار بسته است.

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت مسلحانه به دادسرای محل درگیری در یکی از شهرهای غربی کشور ارجاع داده شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید