برای بلند قدتر دیده شدن بهتر است که از شلوارهایی استفاده کنید که کاملا متناسب اندامتان باشد. شلوارهایی که گشاد هستند می‌توانند شما را بسیار کوتاه قدتر از آن چیزی که واقعا هستید نشان دهند. همچنین از پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه خودداری کنید. شلوارهای راسته می‌توانند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشند چرا که پاهایتان را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند.

چگونه قد بلند دیده شوید؟

بلند قد بودن و بلند قد به نظر رسیدن یکی از ملاک‌های زیبایی شناسی در صنعت مد محسوب می‌شود. در دنیا، افراد بلند قد از اعتماد به نقس بالاتری نسبت به افراد قند کوتاه برخوردار هستند. با این تفاسیر بلند قد بودن یکی از ملاک‌های زیبایی است که هم در دنیا کار و مد و هم در زندگی شخص افراد تاثیر می‌گذارد. در این مقاله قصد داریم به شما روش‌هایی را بیاموزیم که با استفاده از آنان بلند قدتر به نظر برسید. این مقاله قصد دارد تا برای شما راز افرادی را فاش کند که در عین قد کوتاه بودن، قد بلند به نظر می‌رسند. با ما همراه شوید تا شیوه صحیح لباس پوشیدن را به شما آموزش دهیم.

چطور لباس بپوشیم تا قد بلندتر به نظر برسیم؟

· پوشیدن کفش مناسب: خیلی‌ها با شنیدن واژه کفش مناسب برای بلند قدتر دیده شدن به فکر کفش‌های پاشنه بلندی می‌افتند که راه رفتن در همه مکان‌ها با آنان تقریبا غیر ممکن است. نگران نباشید! قصد نداریم شما را به پوشیدن کفش پاشنه بلند مجبور کنیم. منظور از کفش ماسب برای قد بلندتر دیده شدن این است که اگر قد کوتاهی دارید از کفش‌هایی استفاده کنید که از لحاظ رنگ به رنگ شلوار و جوراب شما بسیار نزدیک باشد. کفش رنگی که با شلوار شما متضاد است شما را کوتاه قدتر نشان می‌دهد.

· پوشیدن شلوار مناسب: برای بلند قدتر دیده شدن بهتر است که از شلوارهایی استفاده کنید که کاملا متناسب اندامتان باشد. شلوارهایی که گشاد هستند می‌توانند شما را بسیار کوتاه قدتر از آن چیزی که واقعا هستید نشان دهند. همچنین از پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه خودداری کنید. شلوارهای راسته می‌توانند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشند چرا که پاهایتان را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند.

· پوشیدن پیراهن مناسب: آقایانی که قد کوتاه‌تری نسبت به سایر آقایان دارند باید بدانند که پوشیدن پیراهن‌هایی با خطوط افقی می‌توانند در کوتاه‌تر به نظر رسیدن آنان نقش بسزایی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از پیراهن‌هایی استفاده کنید که خطوط نازک و افقی دارند. همچنین باید بدانید که نباید پیراهن را بر روی شلوار بیندازید بلکه باید آن را درون شلوار قرار دهید.

· بستن یا نبستن کمربند: اگر کوتاه قد هستید باید بدانید که حتما باید طوری لباس بپوشید که کمربندتان حتی‌الامکان مخفی شود. بستن کمربند بین پایین تنه و بالا تنه‌تان مرز ایجاد کرده و در نتیجه شما را کوتاه قدتر از آن چه که هستید نشان می‌دهد.

· رنگ مناسب: می‌دانید که رنگ‌ها تاثیر بسیار زیادی در دنیا و در زندگی همه ما دارند. سوال اساسی اینجاست که افراد قد کوتاه باید از چه نوع رنگی برای لباس‌هایشان استفاده کنند؟ جالب است که بدانید پوشیدن لباس‌هایی با رنگ تیره می‌تواند باعث بلند قدتر دیده شدن شما شود. جالب‌تر اینکه پوشیدن لباس‌های ست، برای مثال ست ورزشی هم رنگ نیز می‌تواند شما را بلند قدتر نشان دهد.

· پوشیدن کروات: اگر جزو افرادی هستید که از کت و شلوار استفاده می‌کنید باید بدانید که چه نوع کراواتی می‌تواند با ایجاد خطا دید شما را بلند قد نشان دهد. افرادی که قد کوتاه هستند و کروات می‌بندند باید از کروات‌هایی استفاده کنند که باریک هستند و خطوط عمودی دارند. کروات پهن مناسب افراد کوتاه قد نیست.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید