جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا بایدن تحت آزمایش‌های پزشکی قرار خواهد گرفت، گفت: بله، او این کار را خواهد کرد.

بایدن به زودی تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از فاکس نیوز نوشت: «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور به زودی تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت، اما تاریخ دقیق آن را مشخص نکرد.

ساکی در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران در کاخ سفید در مواجهه با سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا بایدن تحت آزمایش‌های پزشکی قرار خواهد گرفت و نتیجه را به مردم آمریکا اعلام خواهد کرد، گفت: بله، او این کار را خواهد کرد.

ساکی در حالی به این سوال پاسخ داد که پیشتر نیز در این باره به خبرنگاران در این زمینه پاسخ داده بود، چرا که مسئله سلامت ذهن بایدن اخیراً چالشی برای وی شده است.

بایدن با دادن گاف‌های متعدد در کنفرانس‌های خبری و مصاحبه‌ها به علت کهولت سن و لکنت زبان، این ذهنیت را تقویت کرده است که وی از سلامت کافی برخوردار نیست و لذا صلاحیت مقام ریاست جمهوری را ندارد.

پیشتر نیز جمعی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا در نامه‌ای خواستار سنجش سلامت ذهنی بایدن شده بودند.

جو بایدن پیرترین مردی است که به عنوان رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شده است. وی که در آستانه ۷۹ سالگی قرار دارد، تقریباً ۴ سال از «بیل کلینتون» رئیس جمهور اسبق این کشور که اخیراً به علت مشکلات سلامتی بستری شده بود، پیرتر است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید