حضور عنکبوت سمی غول‌پیکر در زیر تختخواب مرد باعث شوکه شدن او شد.

کشف عنکبوت سمی عظیم‌الجثه در زیر تختخواب / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مردی که شب‌ها با خیال راحت روی تختخواب خود به خواب می‌رفت هرگز تصور نمی‌کرد که یکی از مرگبارترین عنکبوت‌های جهان دقیقا در نزدیکی او لانه کرده است. «گیل ویزِن» پس از مشاهده عنکبوت‌های کوچک در اتاق خود مشکوک شد و حین بررسی زیر تخت خود یک عنکبوت بزرگ موسوم به عنکبوت سرگردان را پیدا کرد.

در تصویری که او در توئیتر منتشر کرده این عنکبوت سمی خطرناک را در کنار صدها عنکبوت کوچک نشان می‌دهد. در این تصویر این عنکبوت در حالی که در نزدیکی بچه‌های خود حضور دارد و از آن‌ها مراقبت می‌کند دیده می‌شود. گیل با انتشار این تصویر در توئیتر خود نوشت: «بعد از مشکوک شدن به عنکبوت‌های کوچک که در سراسر اتاقم پخش شده بودند زیر تختم را نگاه کردم. آنجا یک عنکبوت بزرگ را که از بچه هایش محافظت می‌کرد مشاهده کردم. این عنکبوت یکی از سمی‌ترین عنکبوت‌های جهان است.»

او در ادامه نوشت: «به معنای واقعی کلمه هزاران عنکبوت زیر تخت وجود داشت، دقیقا در کنار یکی از بزرگترین عنکبوت‌های غیر رتیلی که تابحال ندیده بودم. طول بدن آن حدود ۴۵ میلی متر بود.»

عنکبوت سمی

گفتنی است؛ بنا به گزارش Live Science دلیل نامیدن شدن این عنکبوت‌ها به عنکبوت‌های سرگردان این است که آن‌ها شب‌ها در کیم و حمله مستقیم به طعمه خود در کف جنگل پرسه می‌زنند. این عنکبوت‌ها بر خلاف عنکبوت‌های معمولی تار نمی‌بافند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید