شیطنت کودک بازیگوش در قفل کردن گردن مادرش با قفل دوچرخه چیزی نمانده بود به یک تراژدی ختم شود.

کودکی که نزدیک بود مادرش را با قفل دوچرخه خفه کند! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک چینی پس از آنکه قفل دوچرخه را به دور گردن مادرش انداخت اشتباها آن را قفل کرد. این اقدام خطرناک که مادر این کودک را در وضعیتی خطرناک قرار داده بود پای ماموران آتشنشانی را به این ماجرا باز کرد.

ماموران امداد و نجات بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و با تجهیزات ویژه قفل دوچرخه را از گردن این زن باز کردند. در ویدئویی که در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شده گرفتار شدن این زن را به تصویر می‌کشد. در صحنه‌ای دیگر از این ویدئو ماموران در تلاش برای باز کردن قفل دیده می‌شوند. سرانجام آن‌ها با انبر مفتول موفق به بازکردن قفل دوچرخه از گردن این زن شدند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین کودک ۴ ساله این زن حین بازی با قفل دوچرخه آن را به گردن مادرش انداخته و قفل کرده بود. در حالی که در ابتدا مادر کودک این اتفاق را شوخی تلقی کرد، اما در ادامه متوجه شد که قادر به باز کردن قفل نیست و در تنفس دچار مشکل شده است.

این زن که دچار وحشت شده بود برای دریافت کمک به اداره پلیس مراجعه کرد، اما هنگامی که ماموران پلیس هم موفق به بازکردن قفل نشدند از اداره آتشنشانی درخواست کمک کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید