از بهترین بخش های تفریحی کیش می توان به تله کابین اشاره نمود که از یک طرف می توانید دریا را ببینید و از سمت دیگر نمای جزیره را می توانید ببینید.

گشت و گذار در بوستان آهوان کیش با خرید بلیط چارتر کیش

قطعا کیش یکی از بهترین شهرها برای گردشگری است اما وقتی ندانیم که به کجا برای گردش و تفریح برویم ممکن است کمی گیج شویم اما نگران نباشید در این مطلب از اس چارتر قصد داریم تا یکی از مکان های گردشگری کیش یعنی بوستان اهوان را به شما معرفی کنیم همچنین می توانید بلیط هواپیما چارتری تهران کیش را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

معرفی بوستان آهوان کیش

این پارک یکی از ده ها پارک کیش می باشد که در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده است و مردم بومی کیش کاملا با این بوستان اشنا هستند. در سال ۱۳۶۳ هنگامی که منظقه ازاد  کیش را شناختند چند اهو را از جزیره خارک به جزیره کیش انتقال دادند این اهوها از بومی فلات ایران هستند و در مناطق اسیایی دیده می شوند این اهوان را برای زیباسازی جزیره کیش انجام دادند در این مکان پوشش گیاهی مناسب وجود داشت اما تنها بدی ان این بود هنگامی که رفت و امد ماشین ها زیاد می شد به اهوان اسیب می زنند و کشته می شدند از این رو تصمیم بر این شد برای اهوان محیط حفاظت شده جدا در نظر بگیرند اما این روند فقط ۱۰ سال ادامه داشت و بعد از ان به علت کم شدن توجه ها به نظافت پارک ، مشکلاتی را  برای اهالی نزدیک بوستان ایجاد کرد و در سال ۱۳۹۰ این باغ وحش را تخریب کردند و به جای زمین های ان مرکز خرید میکامال را احداث کردند.اس چارتر این امکان را به شما می دهد تا کمتر از سه دقیقه خرید بلیط چارتری را انجام بدهید.

امکانات گردشگری بوستان آهوان

در بوستان اهوان می توانستید به اهوها غذا بدهید و جلوی درب ورودی بوستان ماشین های برقی گردشگران را جا به جا می کردند و برای کودکان شهربازی داشت که می توانستند استفاده کنند.

گشت و گذار در بوستان آهوان کیش با خرید بلیط چارتر کیش

مکان های دیدنی اطراف بوستان

تله کابین میکامال

از بهترین بخش های تفریحی کیش می توان به تله کابین اشاره نمود که از یک طرف می توانید دریا را ببینید و از سمت دیگر نمای جزیره را می توانید ببینید. برای بازدید از تله کابین میکامال کافی است بلیط هواپیما ارزان شیراز کیش بگیرید و سفر کنید.

مرکز خرید میکامال

در مرکز خرید میکامال به جز خرید کردن می توانید از آکواریم، شهربازی، بولینگ، تونل باد، سالن پاتیناژ دیدن کنید .

آدرس بوستان آهوان

این بوستان در استان هرمزگان و جزیره کیش قرار دارد باید به خیابان فردوسی بروید این خیابان در ده کیلومتری مرکز شهر است و ۱۵ دقیقه فاصله دارد. شما می توانید بلیط هواپیما چارتر را از سایت اس چارتر خریداری نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید