از آنجایی افراد و کارمندان ساعت‌های بسیاری را روی صندلی اداری خود می‌نشینند، انتخاب و خرید صندلی اداری یک تصمیم بزرگ برای کار و همچنین بازدهی می‌تواند باشد.

۵ نکته مهم برای خرید صندلی اداری استاندارد

نشستن‌های طولانی مدت به ستون فقرات، گردن، زانو، بازو و نشیمن شما فشار زیادی را وارد می‌کند که خوشبختانه با خرید میز اداری و همچنین صندلی اداری استاندارد می‌توان این فشار را به طور کامل از بین برد و راحتی مطلق را هنگام کار کردن به وجود آورد. اما نکات مهمی که برای یک خرید درست و مطمئن وجود دارند، کدامند؟ در ادامه‌ی این مقاله سعی کردیم ۵ نکته‌ی اساسی و مهم را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. انواع صندلی‌های اداری استاندارد در ایرانیان چوب وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سبک و دکوراسیون دفتر خود خریدی متنوع نیز داشته باشید.

۵ نکته مهم که باید برای خرید صندلی اداری بدانید

اشاره کردیم که نکات بسیاری در این خرید می‌توانند تاثیر گذار باشند که ۵ مورد از مهم‌ترین آن‌ها را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

قابلیت تنظیم، مهم‌ترین نکته است

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که هنگام خرید صندلی باید در نظر داشته باشید، قابلیت تنظیم آن است. در بهترین حالت شما باید هنگام نشستن به اهرم‌های تنظیم دسترسی داشته باشید و صندلی را در حالتی که پاها روی زمین و ارتفاع میز تا آرنج می‌باشد، تنظیم کنید. شما می‌توانید دسته‌های صندلی را نیز به گونه‌ای انتخاب کنید که قابلیت تنظیم داشته باشند و به شما اجازه دهند تا به راحتی و بدون خم شدن، به دستان خود نیز استراحت دهید.

یک صندلی باید در ارتفاع و همچنین پشتی قابلیت تنظیم داشته باشد تا به شما کمک کند که بهره‌وری بیشتر و حتی آرامش بالاتری هنگام کار داشته باشید. فروشگاه ایرانیان چوب انواع صندلی‌های اداری با قابلیت‌های تنظیم را در اختیار کاربران و خریداران قرار می‌دهد که بتوانند با اطمینان و آرامش خاطر خریداری کنند.

۵ نکته مهم برای خرید صندلی اداری استاندارد

 اندازه‌ی صندلی را فراموش نکنید

یک صندلی اداری مناسب باید اندازه‌ی استانداردی نیز داشته باشد و به اندازه‌ی کافی پهن و عمیق بوده تا برای بدن شما متناسب باشد. بدیهی است که صندلی‌های بزرگ و بلند برای افرادی که جسته‌ی بزرگتری دارند، مناسب‌تر است و چنانچه از اندام‌های ریزتری برخوردار هستید، اندازه‌های کوچکتری خصوصا در قسمت نشیمن نیاز دارید. فراموش نکنید که هنگام نشستن روی صندلی زانوهای شما باید حدودا ۵ تا ۷ سانتی‌متر با نشیمن آن فاصله داشته باشد.

چرخش صندلی را نیز در نظر داشته باشید

تحرک یک نقش مهم و اساسی در صندلی اداری شما دارد. توانایی چرخش صندلی از نشیمن، کار کردن را برای کارمندان آسان‌تر کرده و آن را تبدیل به یک نکته‌ی مهم هنگام خرید کرده است. علاوه‌بر چرخش صندلی از قسمت نشیمن، صندلی‌های چرخ‌دار نیز گزینه‌ی بعدی است که باید آن را نیز در نظر بگیرید. البته چرخش‌های مختلفی برای حرکت روی کف‌پوش‌ها از جمله چوب، فرش، سرامیک و... وجود دارد که دامنه‌ی حرکت را برای شما افزایش می‌دهد. صندلی‌های اداری که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای را دارند، ایده‌آل‌ترین گزینه‌ای هستند که می‌توانید در اختیار داشته باشید.

فروشگاه ایرانیان چوب این موضوع را به خوبی درک کرده و صندلی‌های اداری متنوعی را در اندازه، موجود کرده است تا هر فرد با توجه به اندام و نیاز خود بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

متریال به کار رفته در ساخت صندلی نیز بسیار مهم است

در طراحی و ساخت صندلی‌های اداری از متریال‌های مختلفی استفاده می‌شود که نمی‌توان به طور قطع گفت کدام یک بهتر یا کدام یک نامناسب است. اینکه صندلی مورد نظر شما از چه موادی ساخته شده باشد تا حد زیادی به سلیقه و قیمت صندلی اداری مورد نظر شما بستگی دارد.

  • چرم طبیعی: صندلی‌هایی که از چرم طبیعی ساخته شده‌اند از نظر کیفیت، استایل و همچنین اعتبار یک انتخاب عالی می‌باشند که البته نگهداری بسیار راحتی نیز دارند.
  • چرم مصنوعی: یک انتخاب ارزان‌تر هستند که دوام و ضخامت بسیار بالایی نیز دارند.
  • روزنه‌دار: برخی صندلی‌ها از جنس‌هایی ساخته شده‌اند که دارای روزنه‌های ریز یا درشت می‌باشند و این مدل‌ها تهویه‌های فوق‌العاده‌ای داشته و هنگام کار بسیار عالی بوده و پشت شما را خنک نگه می‌دارد.
  • پارچه‌ای: صندلی‌های پارچه‌ای جایگزین با کیفیتی برای جنس چرمی است که می‌تواند با هر نوع دکوراسیون هماهنگ شود.

۵ نکته مهم برای خرید صندلی اداری استاندارد

پدها نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند

پدهایی که در نشیمن و همچنین پشتی صندلی توسط سازندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد،  متفاوت است که این تفاوت در قیمت صندلی اداری شما نیز تاثیرگذار می‌باشد. یک صندلی اداری استاندارد نباید خیلی نرم یا سفت باشد. صندلی‌هایی که بسیار نرم می‌باشند، از پشتیبانی خوبی برخوردار نبوده و صندلی‌های سفت می‌توانند آزار دهنده باشند. در هر دو صورت ممکن است با استفاده‌ی مداوم به بدن و سلامتی خود آسیب وارد کرده یا بهره‌وری بسیار پایینی داشته باشید. بنابراین هنگام خرید حتما به پدهای استفاده شده در صندلی دقت کنید تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

شما می‌تواند با تنوع بالایی که صندلی‌ها اداری در ایرانیان چوب دارند، گزینه‌ای را انتخاب کنید که در آن تمامی موارد استاندارد رعایت شده باشد و از انتخاب خود نهایت لذت را ببرید. در این فروشگاه محصولات در طرح، رنگ، سبک و جنس ساخته شده، متنوع می‌باشند و برای هر کاربرد و سبک دکوراسیونی گزینه‌ای ایده‌آل دارند. در واقع ایرانیان چوب به کاربران خود اجازه می‌دهد علاوه‌بر صندلی، خرید میز اداری و همچنین تمامی مبلمانی که برای دفتر کاری خود نیاز دارید را از طریق این فروشگاه انجام داده و با بالاترین کیفیت مبلمان اداری خود را در اختیار داشته باشند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید