رویارویی کوسه و تمساح صحنه‌ای وحشتناک را در ساحل دریا برای گردشگران رقم زد.

حمله کوسه به تمساح در دریا / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند ویدئوهای مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه رویارویی یک تمساح با کوسه را به تصویر می‌کشد.

یک گردشگر با دیدن صحنه رویارویی این دو جانور درنده در ساحل کالیفرنیای جنوبی شوکه شد. در ویدئویی که «کوری کونلون» با تلفن همراه خود تهیه کرده چگونگی رویارویی این دو جانور مرگبار را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که تمساح روی آب قرار گرفته است کوسه چند بار به دور آن گشته و سپس از پایین به تمساح حمله ور می‌شود. این اتفاق در یک اسکله در جزیره هیلتون هید رخ داد.

کونلون در ساحل جزیره مشغول لذت بردن از مناظر اطراف بود که ناگهان یک تمساح را که روی آب آمده بود مشاهده کرد. لحظاتی بعد یک کوسه بزرگ نیز در همان نقطه از ساحل به نزدیک سطح آب آمد و سپس به تمساح حمله رو شد. واکنش مختصر تمساح به حمله کوسه موجب شد تا این جانور از ادامه مبارزه منصرف شده و هر دو جانور به ختم مبارزه راضی شوند. کونلون در این باره گفت: «من شگفت زده شدم که شاهد این صحنه در کنار ساحل بودم. با تلفن همراهم آن را ثبت کردم تا به خانواده و دوستانم نشان دهم.»

در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید؛

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید