پزشکان اردنی توده شش کیلویی مو را از معده دختر جوان خارج کردند.

خارج کردن ۶ کیلو مو از معده دختر جوان / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پزشکان بعد از تصویربرداری با اشعه ایکس ۶ کیلوگرم مو در داخل معده یک دختر تشخیص داده و برای خارج کردن آن‌ها وی را عمل کردند.

یک تیم پزشکی در یک عمل جراحی نادر توده‌ای از مو به وزن شش کیلوگرم را از شکم یک دختر بیست ساله در بیمارستان دولتی در امان پایتخت اردن، بیرون کشیدند. به نقل از Sky News عربستان، عبداللات توضیح داد که این دختر به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده بود و پنج روز از درد شدید و یبوست رنج می‌برد، در بلع مشکل داشت و نزدیک به ۳۰ کیلوگرم وزنش در طول یک سال گذشته کم شده بود.

کادر پزشکی

به گفته پزشکان این دختر در معرض یک تنش شدید روانی قرار داشته است که باعث شده بود او مقدار زیادی مو بخورد و پس از عکسبرداری با اشعه ایکس مشخص شد که توده زیادی مو به وزن شش کیلوگرم در سیستم گوارش و معده اش وجود دارد که منجر به بسته شدن کامل دستگاه گوارش این دختر جوان اردنی شده است.

۶ کیلو مو

به گزارش العبداللات به علت وخامت حال دختر نیاز به عمل جراحی فوری داشت بنابراین تحت نظر گروهی از مشاوران و متخصصان جراحی در بیمارستان البشیر تحت درمان قرار گرفت که عمل جراحی او موفقیت آمیز بود. حال عمومی وی خوب گزارش شده و مو نیز به شکل کامل از معده او خارج شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید