مجلس طرح رتبه بندی معلمان بدون نوبت یکشنبه این هفته مورخه ۲۵ مهرماه در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب خواهد شد.

معلمان منتظر افزایش حقوق ۶ میلیون تومانی باشند!

به گزارش سلام نو به نقل از تحریریه، معاون پارلمانی رئیس جمهور در سخنانی اظهار کرد که با توجه به اعمال رتبه‌بندی باید منتظر افزایش حقوق ۵تا ۶ میلیون تومانی معلمان بود.

احمدی لاشکی معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق تاکیدات سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و نظر مساعد و تاکید جناب آقای قالیباف و پیگیری‌های های آقای منادی و بنا به درخواست ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس طرح رتبه بندی معلمان بدون نوبت یکشنبه این هفته مورخه ۲۵ مهرماه در صحن علنی مجلس بررسی و با لطف و عنایت پروردگار عالم و پیگیری‌های کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب خواهد شد و جای هیچ نگرانی نیست. نباید کم‌کاری در سیستم باعث چالش دیگری در آموزش و پرورش باشد و ضروری است صدور ابلاغ و کلاس‌بندی و ساماندهی نیروی انسانی تسریع یابد.

وی با اشاره به انعقاد توافق سه‌جانبه بین وزارت آموزش و پرورش، ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: از اقدامات مؤثری که در راستای سرعت گرفتن سندسازی املاک آموزش و پرورش صورت‌گرفته امضای این تفاهم‌نامه بود.

احمدی لاشکی تصریح کرد: براساس این تفاهم‌نامه اداره ثبت اسناد، املاک و بنیاد مسکن در کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است کمک‌رسان آموزش و پرورش خواهند بود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در پایان با اشاره به افزایش بودجه آموزش و پرورش ابراز کرد: مجموعه اعتبارات وزارت آموزش و پرورش و سازمان‌های تابعه آن بدون اعتبارات متفرقه در لایحه بودجه ۱۴۰۰ نسبت به اعتبارات سال گذشته افزایش یافته است.
میزان افزایش حقوق معلمان چقدر است؟

گفتنی است، در صورتی که میانگین حقوق یک معلم حدود ۷ میلیون تومان باشد و بحث ۸۰ درصد حقوق استاد یار عضو هیئت علمی تصویب شود باید منتظر افزایش ۵تا ۶ میلیون تومانی حقوق بود./تحریریه

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید