۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
کد خبر: 55298657

«سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات فردا به کمیسیون امنیت ملی مجلس می رود.

وزیر اطلاعات به مجلس می‌رود

به گزارش سلام نو به نقل از خانه ملت، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آینده در نشست مشترک و در ادامه بررسی آخرین اخبار و تحولات میزبان وزیر اطلاعات و معاونان وی خواهند بود.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته آتی به بررسی و جمع بندی نهایی لایحه تصویب کنوانسیون سازمان ملل متحد درباره موافقتنامه های حل و فصل بین المللی ناشی از میانجیگری خواهند پرداخت.

مروری بر آخرین اخبار و تحولات  و همچنین استماع گزارش هیات اعزامی کمیسیون به منظور بازدید از مناطق مرزی استان های آذربایجان شرقی و غربی و نشست با مسئولان مناطق مزبور در دستورکار  روز یکشنبه (٢۵ مهرماه)  هفته آتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار دارد. در این میان نمایندگان در این روز به بررسی ابعاد مرتبط با اجرای جز ٣ بند ب تبصره ١ قانون بودجه سال ١۴٠٠ با حضور مسئولان و همچنین ادامه بررسی و جمع بندی نهایی لایحه تصویب کنوانسیون سازمان ملل متحد درباره موافقتنامه های حل و فصل بین المللی ناشی از میانجیگری (مطروحه در کمیته روابط خارجی) خواهند پرداخت.

همچنین ادامه بررسی پیرامون آخرین اخبار و تحولات در نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات و معاونان وی نیز از دیگر دستور کارهای نمایندگان است.  اعضای کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی قوه مقننه نیز در روز یکشنبه هفته آینده به ادامه بررسی طرح ساماندهی و تعیین تکلیف مشمولان غایب خدمت وظیفه عمومی ب- قانون وظیفه عمومی می پردازند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید