دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان روز شنبه در عربستان برگزار می‌شود.

داور دیدار پرسپولیس - الهلال را بشناسید

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین، ادهم مخادمه اردنی قضاوت بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان را برعهده دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در حالی روز شنبه در عربستان برگزار می‌شود که قرار است ادهم مخادمه اردنی این بازی را قضاوت کند.

مخادمه ۳۲ ساله متولد شهر ایربید اردن است و از سال ۲۰۱۳ در لیست الیت فیفا قرار گرفت.

مخادمه  در سال ۲۰۱۹ عضو داوران جام ملت‌های آسیا هم شد. سپس در جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها حضور داشت و بعد از آن در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا دیدارهایی را قضاوت کرد. این داور در افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ یک پنالتی اشتباه اعلام کرد و سپس در آن مسابقات محروم شد و AFC به او قضاوتی نداد.

او در سال ۲۰۱۹ دو بازی از جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها را سوت زد و در ادامه داور بازی عراق و ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین هم بود که با اعتراض فدراسیون فوتبال این داور تغییر کرد. مخادمه پیش از این دیدار تاجیکستان - قرقیزستان و امارات - اندونزی را قضاوت کرد.

مخادمه قاضی ۳ مسابقه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیای ۲۰۱۹ هم بود. او جدال برگشت ذوب آهن و الاتحاد عربستان در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را سوت زد که نماینده عربستان پیروز شد. مخادمه دیدار تیم‌های استقلال - الدحیل و پرسپولیس - پاختاکور را هم در ورزشگاه آزادی داوری کرد که این ۲ بازی با نتیجه مساوی یک - یک تمام شد. در دیدار پرسپولیس کمک مخادمه گل آفساید تیم پاختاکور را صحیح اعلام کرد و شاگردان برانکو را از ۲ امتیاز دیگر این دیدار محروم کرد. ۲ امتیازی که در نهایت باعث حذف سرخ ها در دورگروهی شد.

او در سال‌های اخیر داور بازی سپاهان و النصر و همچنین تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران و کره جنوبی هم بود.

در مجموع داور اردنی بازی‌های زیادی را برای ایرانی‌ها قضاوت کرده و برخی از آن‌ها به سود ما و برخی دیگر به ضرر ما بوده است، اما داور اردنی نشان داده تحت تاثیر جو و محیط اطراف خود قرار می‌گیرد و تحت فشار تصمیمات جنجالی اتخاذ می‌کند که با توجه به اینکه این بازی در عربستان است، خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس نیست.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید