ش خواهیم کرد تا بسیاری از مشکلاتی که در سال های اخیر دامنگیر ملت ایران شده است، از مسیر راه برداشته شوند. امروز کمتر صحبت خواهیم کرد و حرف و شعار را کنار خواهیم گذاشت زیرا به دنبال اقدام و عمل هستیم.

مشکلات مردم را درک می کنیم و شرمنده مردم هستیم / دیگر شعار نمی‌دهیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محسن رضایی در ابتدای ورود به خوزستان در فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور چند هدف مهم به خوزستان سفر کردیم؛ بحث صادرات و واردات از خوزستان یکی از دلالیل سفر است زیرا بخش مهمی واردات کشور از بندر امام انجام می شود.

وی افزود: به دنبال بررسی گره هایی هستیم که در ترخیص کالا وجود دارد تا این مساله حل و فصل شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: پیگیری دستورات رئیس جمهور در سفر به خوزستان و رسیدگی به مسایل زلزله زدگان اندیکا و شمال استان خوزستان از دیگر دلایل سفر به خوزستان است.

وی ادامه داد: قرار است در این سفر در میان مردم مناطق زلزله حضور پیدا کنیم و مشکلات آن ها را بشنویم تا بتوانیم موارد را در تهران پیگیری کنیم.

رضایی با بیان اینکه امروز دو سیاست مهم به صورت همزمان در دولت پیگیری می شوند، گفت: رسیدگی به امور جاری کشور و برنامه های دراز مدت و انجام جراحی های بزرگی که باید در اقتصاد ایران صورت بگیرد.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا بسیاری از مشکلاتی که در سال های اخیر دامنگیر ملت ایران شده است، از مسیر راه برداشته شوند. امروز کمتر صحبت خواهیم کرد و حرف و شعار را کنار خواهیم گذاشت زیرا به دنبال اقدام و عمل هستیم.

دبیر ستاد اقتصادی دولت افزود: جامعه امروز نیازمند اقدام و عمل است. ما مشکلات مردم را درک می کنیم و شرمنده مردم هستیم.

وی گفت: همت بلند جوانان کشور و صبر و تحمل مردم پشتوانه دولت است و ما در دولت حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا فشاری که به زندگی مردم وارد می شود را کاهش دهیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    با سلام خدمت دولتمردان دلسوز.به اون کسی که همرو آفریده الان که دلار اینقدهست خونه گیر من مستاجر نمیاد.وای برو زی که دلار۴۰ ت بشه.شمارو بخدا ی فکری ........

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید