«بچه‌خور» محمد کارت تنها در ۱۶ ساعت ابتدایی رکورد میزان دقیقه بازدید فیلم‌های کوتاه داستانی را به نام خود ثبت کرد.

«بچه خور» پربازدیدترین فیلم کوتاه داستانی در شبکه خانگی شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی فیلیمو، فیلم کوتاه داستانی «بچه خور» به کارگردانی محمدکارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی که از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه در دسترس عموم قرار گرفت موفق شد تا ساعت ۲۴ رکورد میزان دقیقه تماشا فیلم کوتاه داستانی را با ۵۶۸ هزار دقیقه در روز نخست انتشار به خود اختصاص دهد.

این رکورد پیش از این در اختیار «حلزون» به کارگردانی سینا محمدیان با ۱۲۷ هزار دقیقه و« به یاد ماندنی» به کارگردانی برونو کالت، با ۷ هزار دقیقه بوده است.

محمدکارت برای این اثر از جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی جوایز متعدد و متنوعی را دریافت کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به جایزه بزرگ فستیوال اودنسه دانمارک، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از جشنواره فیلم فجر، بهترین فیلم جشن خانه سینما، سیمرغ بهترین فیلم کوتاه آسیایی جشنواره جهانی فجر، نشان شایستگی بهترین کارگردانی جشن مستقل فیلم کوتاه ایران، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فیلم کوتاه تهران و... اشاره کرد.

نویسندگی بچه خور را  آبان عسکری و محمدکارت برعهده داشتند که در خلاصه داستان این فیلم آمده است:«هیچکس عشق کودکانه را جدی نمی گیرد اما هیچ چیز زیباتر و قدرتمند تر از عشقی کودکانه نیست.»

در این فیلم کوتاه داستانی که در ژانر عاطفی ـ اجتماعی (ملودرام) ساخته شده است بهرام ابراهیمی، علیرضا مهران، علیرضا حکیمی، فرهانه سبحانی و علی بحری بازی کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید