دزدی که برای سرقت وارد یک خانه مامور دولتی شده بود یک یادداشت عجیب برای صاحبخانه گذاشت.

یادداشت عجیب دزد پررو به صاحبخانه / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سارق ناامید پس از آنکه هیچ پول و شیء ارزشمندی را در خانه یک مامور دولتی پیدا نکرد دست به اقدام عجیبی زد. این دزد با گذاشتن یک پیغام شِکوه آمیز برای صاحبخانه از وی به خاطر قفل کردن درب خانه شکایت کرد. پلیس محلی هند روز دوشنبه با اعلام این خبر اعلام کرد که این سارق در یادداشتی نوشت: «چرا درب خانه ات را در حالی که هیچ چیز باارزشی در داخل آن نیست قفل کرده ای؟» این اتفاق در منطقه «دِواس» واقع در ایالت مادهیا پرادش رخ داد.

کپی این یادداشت اکنون در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. «آنوراگ دِواری»، یک فعال توئیتر محلی در هند با انتشار این یادداشت در صفحه توئیتر خود نوشت: «در یک سرقت عجیب در دواس، سارق که وارد خانه یک مامور دولتی شده بود پس از آنکه نتوانست پول یا اشیاء گرانبهایی را در آنجا پیدا کند یک یادداشت برای وی گذاشت. در این یادداشت دزد از نبود پول و اشیاء قیمتی در خانه گله کرد و نوشت چرا وقتی چیز باارزشی در خانه ات نیست درب آن را قفل کرده ای.»

این مامور دولتی که ظاهرا در ماموریت حضور داشت پس از دو هفته و بازگشت به خانه متوجه ورود سارق به خانه اش شد. با اطلاع پلیس محلی هند تحقیقات برای شناسایی این سارق ناشناس آغاز شده است.

پیغام عجیب دزد

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید