در آف آن لایت، نمایندگی زمرد نور، تمامی محصولات با گارانتی اصالت کالا و کیفیت، تحویل سریع و درب منزل و پرداخت در محل یا به‌صورت آنلاین عرضه می‌شوند.

نور پردازی فنونی که فضا هایتان را دگرگون می کند

چراغ‌های پارکی و چراغ‌های حیاطی یکی از متداول‌ترین گزینه‌ها برای تضمین روشنایی حداکثری محیط‌های بزرگ و وسیع خارج از خانه هستند که در حال حاضر شما می‌توانید آن ها را برای نورپردازی در ساختمان‌ها، پارک‌ها، باغ‌ها و ویلاهای بزرگ و کوچک مورداستفاده قرار دهید.
نورپردازی برای برخی محیط‌ها مانند کافه‌ها، رستوران‌ها و ویلاها می‌تواند یک مسئله بسیار مهم و کلیدی باشد. در واقع یک سری فاکتورها وجود دارد که شما را مجاب می‌کند در انتخاب خود یک فیلتر اساسی به کار برده و این مسئله را با دقت انجام دهید.
جنس بدنه چراغ حیاطی اولین مسئله‌ای است که باید نسبت به آن حساس باشید. به‌هرحال این چراغ‌ها در محیط خارج از بخش‌های سقف‌دار قرار می‌گیرند و باران، باد و برف نباید روی کارکرد آن ها تأثیری داشته باشد. 
در نتیجه معمولاً چراغ حیاطی باید و پارکی باید از آلومینیوم باشند. این مواد مقاومت خوبی در برابر دما و همین‌طور شرایط جوی دارند. البته بخش طلق و حباب این لامپ‌ها و چراغ‌ها نیز معمولاً ساخته شده از پلی‌کربنات مات خواهد بود. این ماده نیز در شرایط استفاده بهترین عملکرد را دارد.

نور پردازی فنونی که فضا هایتان را دگرگون می کند

 
انواع چراغ‌های پارکی و حیاطی

موضوع بعدی و دغدغه خریداران چراغ پارکی و حیاطی معمولاً به میزان نور و روشنایی بستگی دارد. بسیاری از لامپ‌ها به دلیل استفاده از مدل‌های بی‌کیفیت و همین‌طور اجناس ارزان و معمولی پس از مدتی استفاده و یا قرارگرفتن در دمای پایین و گرمای مداوم تغییر رنگ می‌دهند. اگر نگرانی شما در این باره است نمایندگی زمرد نور سعی می‌کند که بالاترین رنج کیفی را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. تمامی محصولات با گارانتی اصالت کالا، تضمین قیمت و بهترین کیفیت عرضه می‌شوند. 
آف آن لایت امکانات خرید اینترنتی محصولات حوزه الکتریک را در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید به‌راحتی با فاکتورهایی نظیر جنس بدنه، کاربردهای سیستم روشنایی، نوع نصب و توان مصرفی گزینه‌های بسیاری را انتخاب کرده و نورپردازی محیط مورد نظرتان را دگرگون سازید.

نور پردازی فنونی که فضا هایتان را دگرگون می کند


 
نمایندگی چراغ دکوراتیو

استفاده از چراغ‌های دکوراتیو می‌توانند محیط و فضای شما را بسیار جذاب‌تر، هیجان‌انگیزتر و البته مدرن‌تر کند. به‌هرحال استفاده از این چراغ‌ها مزایای خاص خود را دارد. مسئله این است که بازده نور در این مدل‌ها تا ۸ برابر نسبت به گزینه‌های دیگر بیشتر است. از طرفی پرتاب نور در آن ها سبب به‌وجودآمدن جلوه‌های جذاب می‌گردد و این چراغ‌ها به‌طورکلی قیمت پایین‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به دیگر موارد دارند.
در واقع اگر مایل هستید که محیط محل کار و یا محل زندگی خود را دیزاین کنید، قطعاً استفاده از چراغ‌های دکوراتیو می‌تواند بی‌نظیر باشد.
آف آن لایت نمایندگی چراغ دکوراتیو در ایران است و تمام محصولات را با بالاترین رنج کیفی در ایران عرضه می‌کند. یکی از مسائل مهم در مورد این محصولات تنوع در رنگ، ابعاد و توان مصرفی متناسب با نیاز مشتری است.
چراغ‌های دکوراتیو چوبی، در تنوع و باکیفیت عالی متناسب با محیط‌های داخلی در ابعاد مختلف، شما را مجاب به خرید یک محصول کم‌مصرف، زیبا، جذاب و باکیفیت می‌کنند.


راهنمای خرید چراغ حیاطی

از جمله پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های چراغ پارکی در بازار ایران نسخه‌های دیواری مربع مورب، دو شعله و برنارد هستند که هم‌توان نور بالایی دارند و هم متناسب ارتفاع می‌توانند پخش روشنایی خوبی را برای شما به ارمغان آورند. متناسب با محیط مورد نظرتان می‌توانید از این چراغ‌های پارکی در تمامی شرایط جوی، باد، باران، برف و بادهای شدید استفاده کنید. به دلیل استحکام در بخش پایه و فلز به‌کاررفته این محصولات به‌هیچ‌عنوان دچار ایراد و نقص فنی نخواهند شد.
موضوع بعدی جنس حباب این چراغ‌ها است. معمولاً پلی‌کربنات‌های نشکن می‌توانند از مدل‌های شیشه‌ای عملکرد بهتری داشته باشند. در نهایت شیشه استحکام کمتری در برابر مواد دیگر دارد و قطعاً در اثر تغییرات دمایی با این مدل‌ها دچار مشکل می‌شوید. 

 
خرید باکیفیت از آف آن لایت

نور پردازی فنونی که فضا هایتان را دگرگون می کند

در آف آن لایت، نمایندگی زمرد نور، تمامی محصولات با گارانتی اصالت کالا و کیفیت، تحویل سریع و درب منزل و پرداخت در محل یا به‌صورت آنلاین عرضه می‌شوند. می‌توانید متناسب با رنگ‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد یک مورد را انتخاب کرده و ارتفاع هرکدام از چراغ‌های پارکی و حیاطی را نیز پیش از خرید بررسی فرمایید. نصب این چراغ‌ها بسیار آسان است و بدون نیاز به سیم‌کشی‌های سخت و پیچیده انجام می‌گردد.
رنگ بدنه این محصولات به‌هیچ‌عنوان در اثر استفاده مداوم در شرایط جوی تغییر نمی‌کند و ضمانت یک‌ساله راهکاری است برای اطمینان حداکثری شما به این محصولات.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید