شانزدهم مهر امسال درگیری خونین یک پدر و پسر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کرمان اطلاع داده شد.

پسر کرمانی به طرز فجیعی پدرش را کشت!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پسر شیشه‌ای که به‌ دنبال اختلاف خانوادگی پدرش را با چند ضربه چاقو به قتل رسانده بود یک روز پس از این جنایت دستگیر شد.

شانزدهم مهر امسال درپی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کرمان، درگیری خونین یک پدر و پسر اعلام شد، خیلی سریع گشت کلانتری ۱۹ کرمان در محل حضور یافتند و با پیکر خونین مرد ۵۴ ساله‌ای روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو زخمی شده بود ؛بلافاصله تیم پزشکی اورژانس در محل حاضر شد اما دقایقی بعد مرد میانسال جان باخت.

پس از این حادثه بازپرس کشیک قتل دستور رسیدگی به این پرونده را صادر کرد و درنخستین گام جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد.

با تشکیل اکیپ ویژه و انجام تحقیقات گسترده و تخصصی ،کارآگاهان جنایی توانستند با سرنخ‌های به‌دست آمده پسر معتاد خانواده را که عامل قتل بود، شناسایی و پس از ۲۴ ساعت وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.متهم ۲۴ ساله که تحت تأثیر مواد مخدر صنعتی اقدام به قتل پدرش کرده بود در جریان بازجویی‌ها پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود گفت: تا اول دبیرستان بیشتر درس نخواندم دوستانی داشتم که همیشه پای بساط مواد مخدر بودند و از اولین باری که مخدر مصرف کردم حدود پنج سالی می‌گذرد اما مدتی است که شیشه می‌کشم و بیشتر اوقات با خانواده‌ام درگیر می‌شوم. وقتی شیشه می‌کشیم نمی‌توانم رفتارم را کنترل کنم و دچار توهم می‌شوم.زمان درگیری اصلاً یادم نمی‌آید ،فقط این را می‌دانم که پدرم را زدم و فرار کردم. پس از اعتراف‌های این متهم او به اتهام قتل عمد بازداشت و پس از بازسازی صحنه جنایت به زندان منتقل شد تا زمان محاکمه‌اش فرا برسد.

سرهنگ مهدی‌پور امینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تأیید این خبر گفت: خانواده به‌عنوان یک رکن اساسی و نهاد اجتماعی در تربیت فرزندان صالح و آینده ساز، نقش مهمی دارد. بی‌شک باید برای تربیت و تعالی فرزندان و حفظ سلامت روحی و روانی آنها در محیط خانواده برنامه محور عمل کرد و بر رفتار فرزندان بخصوص نوجوانان و جوانان نظارت کامل داشت تا بر اثر سهل‌انگاری و بی‌توجهی در مسیر اشتباه قدم نگذارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرامرز IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    2 0
    اینروزا هرکی آدم میکشه میگه شیشه میکشم.
  • زهرا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    3 0
    هر چه تو نت میخونم در مورد قتل همشون میگن شیشه مصرف کردیم و دست خودمان نبود حرفهای الکی و در کل اونا میگن شیشه زدیم برای اینکه عفو دولت بخورن و زندان نرن یا اعدام نشن این نقشه ها میکشن پدر و مادر هر چند که بد باشن ولی احترامشان واجبه . یاد خودت بیار زمانی که بچه بودی تر و خشکت کردن تو راه انداختن و مدرسه فرستادن و خیلی حرفهای دیگه خدا هیچ پدر و مادری را خار نکنه آمین
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    2 0
    البته جامعه نیز بی تاثیر نیست
  • علی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    این جامعه است است که مقصر ه پدر مادر چه ازشون بر میاد وقتی جامعه خیلی اسفباره
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    اکسیزن. هوا. مواد مخدر است وخون دل
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    شما رابه خدا اگه چیزی نداریدبنویسید عکس یک گل طبیعت بگذارید انقدر از کشتن خبر ننویسید حرام است ازبیت المال اینطور استفاده می کنید هیچ جای ایران سنت های نیک آداب محلی ندارند که فقط چرت وپرت بنویسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید