حضور دو بازیکن فرانسوی در استقلال تا حد زیادی قطعی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دو نفر امروز وارد تهران می‌شوند تا رسماً با استقلال قرارداد ببندند.

دو بازیکن فرانسوی در آستانه استقلالی شدن

باشگاه استقلال

استقلال در پست وریا غفوری یک وینگر و مدافع راست به نام کوین یامگا را در نظر گرفته که فرهاد مجیدی و گابریل پین هم او را پسندیده اند.

به گزارش سلام نو به نقل از روزنو، اگر مشکل خاصی ایجاد نشود او را به زودی در باشگاه استقلال و در تمرینات این تیم خواهیم دید. این بازیکن فرانسوی سرعت خوبی دارد و از تجربه مناسبی بهره می‌برد و در همین راستا استقلالی‌ها قصد دارند احمد موسوی مدافع راست خود که یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد رابه طور قرضی به تیم دیگری واگذار کنند. البته شاید حضور یامگا باعث شود تا پست وریا غفوری در استقلال تغییر کند.

دیگر بازیکن فرانسوی که در راه تهران است، کسی نیست جز رودی ژستد مهاجم بلندقامت تیم‌های بلکبرن، استون ویلا و میدلزبورو که فصل گذشته در یونان بازی می‌کرد. از این مهاجم فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد گلزن قهاری است، ولی به هر حال قضاوت در مورد این مهاجم زود است و باید این مهاجم ۱۹۳ سانتی‌متری و ۳۲ ساله را در ترکیب استقلال و پس از بازی برای این تیم قضاوت کنیم.

مسلما با حضور این دو بازیکن فرانسوی استقلال سر و شکل فرانسوی پیدا خواهد کرد. فرانسه همین چند روز قبل با غلبه بر اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های اروپا باردیگر در قاره سبز آقایی کرد و حالا استقلالی‌ها هم قصد جذب ۲ بازیکن این کشور را دارند تا با استفاده از آن‌ها تیم خود را تقویت کنند. البته پیش از این استقلال یک مهاجم مجارستانی را هم می‌خواست که از نظر مالی باشگاه به توافق نرسید و فرهاد مجیدی بعد از این دو بازیکن فرانسوی حالا یک مهاجم خارجی دیگر هم می‌خواهد.

مهاجمی که گفته می‌شود توانایی بازی در پست هافبک نفوذی را هم دارد. یعنی همان پستی که فرشید اسماعیلی در آن بازی می‌کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید