طلاق یکی از جدی ترین مسائل اجتماعی است اما در نظر برخی از افراد شبیه به یک شوخی است.

عجیب ترین طلاق های دنیا؛ از طلاق به خاطر رای به دونالد ترامپ تا طلاق به خاطر پاک شدن آرایش

به گزارشسلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،طلاق یکی از جدی ترین مسائل اجتماعی است اما در نظر برخی از افراد شبیه به یک شوخی است.در این خبر تعدادی از عجیب ترین و خنده دار ترین طلاق هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که باور نمی کنید این افراد واقعا به این دلایل تصمیم گرفته اند که زندگی مشترک خود را تمام کنند و از یکدیگر جدا شوند.

شاید طلاق برای شما مسئله ای بسیار جدی باشد که هرگز دلتان نخواهد به آن ها فکر کنید اما باید بدانید طلاق گرفتن برای این افراد شبیه به شوخی است.

طلاق بخاطر صدای دهان

یک خانم به خاطر اینکه همسرش حین خوردن غذا ، دهانش صدای ملچ ملوچ می داد و همچنین سوپ و نوشیدنی را هورت می کشید ، از او طلاق گرفت .

طلاق به خاطر رای به دونالد ترامپ

یک خانم ۷۳ ساله بعد از ۲۲ سال زندگی ، بعد از این که متوجه شد همسرش قصد دارد به ترامپ رای بدهد ، درخواست طلاق داد.

طلاق به خاطر کار در دستگاه ترامپ

یک خانم دیگر هم بعد از این که متوجه شد همسرش در دم و دستگاه ترامپ مشغول به کار است ، درخواست طلاق داد.

طلاق به خاطر ارتباط با شیاطین

یک آقای ایتالیایی در سال ۲۰۱۷ بعد از این که متوجه شد همسرش به دلیل داشتن نیرو های ماورایی و شیطانی توانسته است روی هوا بایستد ، اقدام به گرفتن طلاق کرد.

طلاق به خاطر پاک شدن آرایش

یک عروس عرب ۲۸ ساله با آرایش بسیار زیاد و مژه های مصنوعی تصمیم گرفت که آرایش خود را بشوید و در ساحل قدم بزند این کارش باعث شد که مرد با قیافه اصلی او روبرو شود و برای طلاق اقدام کند .

طلاق به خاطر اسنپ چت

زوج عربستانی به خاطر اینکه عروس عکسشان را در اسنپ چت پست کرده بود ، مجبور به طلاق شدند ، زیرا این مرد اظهار داشت که نامزدم به من قول داده بود در شبکه های اجتماعی حضور نداشته باشد.

طلاق به خاطر دوش نگرفتن

در میان عجیب ترین دلایل طلاق در دنیا یکی از جالب ترین آن ها به دلیل رعایت نکردن بهداشت اتفاق افتاد و در حقیقت ۸ هفته حمام نرفتن منجر به طلاق یک زوج شد.

طلاق به خاطر مخارج زیاد

ولخرجی و هزینه های بالا را می توان یکی از دلایل طلاق های امروزی هم دانست مثل مورد یک زوج که هزینه تلفن ۴۲ هزار دلاری برای مشاوره تلفنی منجر به طلاق آن ها از شد .

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید