قرعه‌کشی جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو، روز شنبه ۲۴ مهر با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

زمان قرعه‌کشی جدیدترین حراج ایران خودرو مشخص شد + قیمت محصولات در بازار

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، فروش فوق‌العاده برخی محصولات شرکت ایران‌خودرو (با روش قرعه‌کشی) مطابق جدول زیر از سه‌شنبه مورخ ۲۰ مهر ۱۴۰۰ شروع شد و تا پایان روز جمعه مورخ ۲۳ مهر ادامه می‌یابد.

شرایط و ضوابط قرعه‌کشی همچنان فعال است و موعد تحویل محصولات در جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو حداکثر ۳ ماهه خواهد بود. قرعه‌کشی این مرحله از ثبت نام شنبه ۲۴ مهر، با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو (با روش قرعه‌کشی) مطابق جدول زیر انجام می‌شود.

ایران خودرو

قیمت خودروها در بازار

به گزارش تجارت‌نیوز، جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو برای چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی برگزار می‌شود.

راناپلاس در طرح حراج ایران خودرو به قیمت ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۱۱ تومات عرضه می‌شود. این محصول در بازار ۲۶۸ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای نیز در  جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو، ۲۱۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۱ تومان قیمت خورده است. این محصول در بازار ۳۳۵ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید حراج ایران خودرو، به قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار ۴۶۳ میلیون تومان قیمت دارد.

پارس بنزینی، آخرین محصولی است که در  جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو عرضه می‌شود که ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خودرو است. این محصول در بازار ۲۸۱ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید