متخصص طب سنتی گفت: هنگامی که کسی عصبانیتش را سر ما خالی می‌کند اگر بخواهیم ما هم تلافی کنیم و او را عصبانی کنیم خودمان باید ۷۰ درصد عصبانی باشیم تا ۳۰ درصد کسی را عصبانی کنیم.

نحوه برخورد با افراد «عصبانی»!

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،علیرضا ابوالفضلی، پزشک متخصص طب سنتی در برنامه صبح پارسی شبکه جام جم در خصوص تاثیر انسان از انرژی‌ها در زندگی، گفت: وقتی به فرد می‌گوییم بهترین دستپخت دنیا را چه کسی دارد می‌گوید مادرم؛ اما ممکن است دیگر افرادی که دستپخت مادر او را می خورند چنین نظری نداشته باشند و غذای او به نظرشان خوشمزه نباشد.

وی ادامه داد: دلیل این موضوع این است که مادران مواد غذایی را که در قابلمه می‌ریزند با انرژی و عشق این کار را برای فرزند و اعضای خانواده شان انجام می‌دهند و باعث می‌شود خانواده نیز این انرژی را دریافت کنند و غذا به مزاجشان خوشمزه بیاید.

این متخصص طب سنتی گفت: در غذای نذری هم صرف نظر از تبرک آن، این غذا عجیب خوشمزه است و به خاطر همان موضوع انرژی مثبتی است که در آن موجود است. 

وی تصریح کرد: همه ما با هر سبک زندگی این تاثیرات از انرژی ها را در زندگی خود داریم و باید از آن ها استفاده مثبت داشته باشیم. باید بتوانیم انرژی منفی را از مثبت تمییز دهیم. انرژی ها از بین نمی‌روند بلکه تبدیل می‌شوند؛ وقتی می‌گویند از هر دستی بدهی از همان دست پس می گیری یعنی کارهای ما گریبان‌گیر خودمان می‌شود و نشان می‌دهد که در دنیا آن انرژی ماندگار است فقط شکل آن تغییر می‌کند.

پزشک متخصص طب سنتی بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم هیچ انرژی منفی به سمت ما نیاید چون اگر چنین اتفاقی بیفتد ما دیگر انسان نیستیم. هیچ انسانی آنقدر توانایی مدیریت ندارد که نگذارد انرژی منفی به سمتش بیاید اما می‌توانیم زمانی که انرژی به سمت ما می‌آید آن را رفع کنیم.

ابوالفضلی تصریح کرد: برخی می‌گویند برای مقابله با انرژی‌های منفی باید اعتماد به نفس داشته باشیم اما آموزه‌های دینی می‌گویند اصلا اعتماد به نفسی وجود ندارد بلکه باید اعتماد به خدا داشته باشیم و از او برای تشخیص انرژی مثبت و منفی راهنمایی بگیریم.

وی افزود: هنر این است که انرژی‌های منفی را با انرژی مثبت خودمان دفع کنیم و یا آن را به انرژی مثبت تبدیل کنیم.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: هنگامی که کسی عصبانیتش را سر ما خالی می‌کند اگر بخواهیم ما هم تلافی کنیم و او را عصبانی کنیم خودمان باید ۷۰ درصد عصبانی باشیم تا ۳۰ درصد کسی را عصبانی کنیم.

وی تأکید کرد: باید یاد بگیریم واکنش های بسیار منفی طرف مقابل را تبدیل به واکنش مثبت کرده و به خودش برگردانیم. باید با رفتارمان آب سرد بریزیم روی عصبانیت طرف مقابل، صبر کنیم طرف خالی شود بعد واکنش مثبت به او بدهیم آن موقع فرد حتی به پای ما می‌افتد و نه تنها حق را به ما می‌دهد بلکه از ما بابت رفتار ناپسندش معذرت خواهی هم می کند.

این پزشک طب سنتی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در برابر انرژی‌های منفی درست واکنش بدهیم و آنها را مدیریت کنیم باید خودمان را درست تربیت کنیم؛ از راه معنویت می‌توانیم مدیریت خود را زیاد کنیم.

ابوالفضلی تصریح کرد: با کائنات که راس آن خود خدا است باید خودمان را تربیت معنوی کنیم تا روحمان قوی شود. باید برای این تربیت با انرژی کل ارتباط بگیریم و خودمان را شارژ کنیم تا بتوانیم انرژی‌های جزء را مدیریت کنیم. به اندازه ظرفیتمان از انرژی کل بهره ببریم تا روحمان تقویت شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید