عملیات تیم‌های امدادرسانی برای جست‌وجو و کشف دو خلبان این هواپیمای کوچک آغاز شده است و هنوز از سرنوشت دو سرنشین آن خبری منتشر نشده است.

یک فروند هواپیمای آموزشی در لبنان سقوط کرد

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از لبنان ۲۴ نوشت: یک هواپیمای مدنی «سسنا ۱۷۲» متعلق به باشگاه هوانوردی لبنان امروز در دریا و در مقابل کارخانه "سانیتا" در منطقه «حالات» به دریا سقوط کرد.

عملیات تیم‌های امدادرسانی برای جست‌وجو و کشف دو خلبان این هواپیمای کوچک آغاز شده است و هنوز از سرنوشت دو سرنشین آن خبری منتشر نشده است.

«بسام مولوی» وزیر کشور لبنان اعلام کرد که دستورات لازم را به تیم های دفاع شهری در خصوص عملیات جستجو و نجات دو خلبان این هواپیما در محل مورد نظر داده است.

«نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان هم با فرماندهی ارتش این کشور تماس گرفت و درخواست کرد که یک بالگرد برای کمک به جستجوی هواپیمای سقوط کرده اعزام شود و وی همچنین از نیروی دریایی این کشور درخواست کرد تا برای مأموریت جستجو و نجات دو خلبان بسیج شود.

در تاریخ ۱۸ تیر ماه سال جاری نیز یک فروند هواپیمای آموزشی در غرب لبنان سقوط کرد که جان سه نفر را گرفت.

رسانه های لبنانی اعلام کردند که این هواپیما در منطقه "عین ورقه" در نزدیکی "غوسطا" در غرب لبنان و به دلیل مه غلیظ به کوه برخورد کرده و دچار سانحه شده است.

این هواپیما متعلق به باشگاه هواپیمایی  "open sky" لبنان بوده است و خلبان این هواپیما به همراه یک زن و یک مرد دیگر جان باختند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید