برای سفر به بانکوک، شرایط قرنطینه همچنان پابرجاست و توریست ها باید ۷ شب در هتل قرنطینه شده و از روز بعد در صورت منفی بودن تست کرونا به نقاط مختلف شهر رفت و آمد داشته باشند.

شرایط سفر به تایلند بعد از بازگشایی مرزها

جزئیات سفر به تایلند در دوران کرونا

به نقل از خبرگزاری برنا، تایلند در حال بازگشایی مرزهای خود برای گردشگرانی است که به طور کامل واکسینه‌ شده‌اند. امّا جزئیات بازگشایی مرز تایلند چیست و چه واکسن هایی مورد تایید می باشد.

باتوجه به اینکه شرایط سفر به شهرهایی چون سامویی و پوکت راحت تر است بنابراین شاهد برگزاری تورهایی مثل تور پوکت و شهرهای ذکر شده می توان بود. در طرح سند باکس، توریست‌هایی که واکسن های ذکر شده را تزریق کردند(دو دوز کامل و بعد از ۱۴ روز پس از دریافت دوز دوم)، می‌توانند به پوکت، ساموئی و یا کرابی سفر کنند. بنابراین این مسافران نیازی به قرنطینه ندارند. لازم به ذکر است که در طول سفر ۳ بار تست PCR از این مسافران گرفته می‌شود. یکبار قبل از سفر، یک بار موقع رسیدن به فرودگاه، و یکبار هم قبل از عزیمت به کشور خودشان.

واکسن های مجاز سفر به تایلند

 واکسن‌های فایزر، جانسون، مدرنا، سینوفارم، سینوواک، اسپوتنیک و آسترازنکا مورد تایی کشور تایلند هستند

شرایط سفر به بانکوک

برای سفر به بانکوک، شرایط قرنطینه همچنان پابرجاست و توریست ها باید ۷ شب در هتل قرنطینه شده و از روز بعد در صورت منفی بودن تست کرونا به نقاط مختلف شهر رفت و آمد داشته باشند. در نظر داشته باشید که حتی اگر دو دوز واکسن مورد تایید را هم تزریق کرده باشید، محدودیت و شرایط قرنطینه برقرار هستند. در ضمن آن دسته از افرادی که واکسن های ذکر شده را تزریق نکردند باید ۱۰ روز در قرنطینه بمانند.  برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک درج شده بازگشایی مرز تایلند مراجعه نمایید.

شرایط سفر به تایلند بعد از بازگشایی مرزها
واکسینه شدن مردم تایلند

قیمت تور تایلند ۱۴۰۰

قیمت تور تایلند براساس قیمت بلیط هواپیما تایلند پرواز ایرانی (ماهان) و پرواز خارجی (بانکوک ایر، جت آسیا، آسین ایر، آسیا آتلانتیک و ... ) به مقصد تایلند و قیمت رزرو هتل تایلند متفاوت و متغییر است. در نظر داشته باشید هتل های نزدیک به مرکز شهر هزینه های بیشتری دارند.

تور لحظه آخری تایلند

یکی از روش های سفر به تایلند برای سفر ارزان تور لحظه آخری است اما باتوجه به اینکه برای سفر به این کشور باید از ویزا برخوردار بود کمی شانس خرید آن ممکن است کاهش یابد. با این حال توصیه آژانس مسافرتی الفبای سفر به شما مسافرانی که میخواهید از تورهای لحظه آخری تایلند استفاده کنید این است که:

ü برای خرید این تورها عجله نکنید چرا که یک ندانم کاری باعث میشود که این درصد تخفیف طوری زنده شود که انگار هیچ تخفیفی شامل حال شما نشده است .

ü جستجو کنید تا اطلاعات خوبی به دست آورید. بهتر است با کسانی که از این تورها استفاده میکنند صحبت کنید و راه چاره را بپرسید.

ü  در تورهای لحظه آخری هیچ واسطه گری وجود ندارد پس پول را مستقیم واریز نمایید تا یک مسافرت با کیفیت داشته باشید

اخذ ویزای تایلند

برای اخذ ویزای تایلند میبایست گردش حساب ۱ ماه آخر حسابتان را ارائه کنید. مبلغ گردش حساب ویزای تایلند باید بالای ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان باشد. در کنار آن مدارکی چون پاسپورت با ۷ ماه اعتبار، ۲ قطعه عکس رنگی ۳×۴، کپی کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات)، واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما و فرم درخواست ویزای تایلند را می بایست همراه خود داشته باشید.

شرایط سفر به تایلند بعد از بازگشایی مرزها
اخذ ویزای توریسنی تایلند

تور هوایی تایلند

همانطور که میدانید پرواز مستقیم از ایران به بانکوک تایلند وجود دارد اما ما علاوه بر ایرلاین هایی که بصورت مستقیم پروازها را انجام می دهند به سایر شرکت های هواپیمایی که در تور هوایی تایلند ممکن است به چشمتان بخورد اشاره کرده ایم:

· در حال حاضر قطرایرویز فعلا پروازهای میان ایران و تایلند را انجام داده اما در آینده پیش بینی می شود ماهان و سایر ایرلاین ها بتوانند میزبان مسافران برای حمل و نقل باشند.

تور تایلند پاییز ۱۴۰۰

اواخر سپتامبر تا اوخر نوامبر تماشایی های تایلند در پاییز کم نیست و اگر تور تایلند مهر ۱۴۰۰ را خریداری کنید میتوانید علاوه بر خرید پکیج ارزان قیمت از حال و هوای پاییزی شهر لذت ببرید

بهترین زمان سفر به تایلند

وضعیت آب و هوای تایلند

تایلند به دلیل نزدیکی به استوا آب و هوای گرم و استوائی دارد، آب و هوای تایلند سه نوع است. در ماههای آبان تا بهمن هوا گرم و خشک، در ماههای اسفند تا اردیبهشت هوا گرم و مرطوب است و در ماههای خرداد تا مهر هوا گرم و بارانی است. شما می توانید با توجه به نوع علاقه خودتان در یکی از این ماه ها از تور ارزان لحظه آخری تایلند استفاده نمایید. به طور کلی آب و هوای تایلند استوایی بوده و می توانید لذت آفتاب و هوای معتدل را در سفر با تور تایلند پاتایا و تور تایلند پوکت و تور تایلند بانکوک تجربه کنید.

ارزانترین زمان سفر به تایلند موقعی است که دیگران کمتر به آنجا میروند، در این مواقع شما میتوانید با قیمت کمتری به تایلند بروید و از جاهای دیدنی تایلند دیدن نمایید. پس برای رزرو تور تایلند ارزان قیمت با کارشناسان تور تایلند الفبای سفر در تماس باشید.

شرایط سفر به تایلند بعد از بازگشایی مرزها
نمایی از پوکت

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: borna.news

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید