برندگان هر دوره از لاتاری آمریکا پس از دریافت ویزای لاتاری، می‌توانند همراه با خانواده خود (یعنی همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال مجردشان) وارد کشور آمریکا شوند و ضمن زندگی همیشگی در کشور آمریکا، از امتیازات شهروندان آمریکایی همچون کار و تحصیل در آمریکا بهره‌مند شوند.

جزییات ثبت‌نام در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا / نحوه ثبت‌نام، شرایط، هزینه

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا از ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰ساعت ۲۰:۳۰ شروع خواهد شد و مهلت ثبت نام در آن تا ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ ادامه خواهد داشت.

لاتاری آمریکا یکی از راه های مهاجرت به آمریکا است که برای استفاده از آن فقط به شانس نیاز دارید و شرایط ثبت نام در آن اصلا سخت نیست. برای ثبت نام در در این لاتاری که هر سال برگزار می‌شود، نیاز به شرایط خاص و ویژه‌ای ندارید و تقریبا همه افراد می‌توانند آن ثبت نام کنند.

برندگان هر دوره از لاتاری آمریکا پس از دریافت ویزای لاتاری، می‌توانند همراه با خانواده خود (یعنی همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال مجردشان) وارد کشور آمریکا شوند و ضمن زندگی همیشگی در کشور آمریکا، از امتیازات شهروندان آمریکایی همچون کار و تحصیل در آمریکا بهره‌مند شوند. از طرف دیگر ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا هزینه بسیار کمی دارد و افراد با هر توان مالی می‌توانند در آن شرکت کنند.

نحوه ثبت‌نام در لاتاری

برای ثبت نام در لاتاری نیاز به اطلاعات پاسپورت خود، یک قطعه عکس و تکمیل کردن فرم ثبت نام لاتاری دارید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که باید در فرم ثبت نام لاتاری خود، اطلاعات شناسنامه و عکس همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال مجرد خود را نیز تکمیل کنید (همسر و فرزندان شما نیازی به داشتن پاسپورت ندارند.) توجه کنید که هنگام ثبت نام لاتاری پاسپورت شما باید معتبر باشد و تاریخ انقضای آن نگذشته باشد.

تنها عکسی که در فرم ثبت نام لاتاری از شما خواسته می‌شود، عکس پرسنلی شما و خانواده ‌تان (همسر و فرزندان) است و عکس پاسپورت یا مدارک تحصیلی از شما خواسته نمی‌شود. توجه کنید که در صورت برنده شدن در لاتاری آمریکا باید تمام مدارک تحصیلی و هویتی خود را به سفارت آمریکا نشان دهید، بنابراین به هیچ وجه درون فرم ثبت نام لاتاری، اطلاعات نادرست و غیرواقعی وارد نکنید. عکس پرسنلی شما نیز باید جدید باشد و مطابق با شرایط عکس لاتاری گرفته شده باشد.

راه های افزایش شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا

توجه کنید که برنامه لاتاری آمریکا به شکل یک قرعه کشی کامپیوتری انجام می‌شود و بنابراین امکانی برای تقلب در آن وجود ندارد. یک شخص نمی‌تواند با چند بار ثبت نام در لاتاری، شانس خود را افزایش دهد، چرا که سیستم به صورت خودکار ثبت نام های تکراری را بررسی می‌کند. در صورتی که یک شخص دوبار در لاتاری ثبت نام کند، سیستم هر دو ثبت نام او را باطل خواهد کرد و آن شخص شانس شرکت در قرعه کشی لاتاری را از دست خواهد داد.

اولین چیزی که برای افزایش شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا باید رعایت کنید، ثبت نام صحیح در لاتاری آمریکا است. برخی افراد به دلیل عکس نامناسب یا ورود اطلاعات اشتباه در فرم لاتاری، در قرعه کشی لاتاری آمریکا شرکت داده نمی‌شوند و به همین دلیل شانس خود در لاتاری را از دست می‌دهند. متاسفانه سایت اصلی لاتاری به افرادی که اطلاعات خود را اشتباه ثبت می‌کنند، هیچ اخطاری نمی‌دهد و سالانه افراد زیادی به دلیل عدم آگاهی از نحوه صحیح ثبت نام لاتاری شانس خود را از دست می‌دهند.

افراد زیر ۲۱ سال مجرد، سه شانس در لاتاری دارند

چنانچه شما یک فرد زیر ۲۱ سال مجرد باشید و مدرک دیپلم نیز داشته باشید، می‌توانید به شیوه های زیر در لاتاری آمریکا ثبت نام کنید و سه شانس برای برنده شدن در لاتاری به دست آورید:

• یک بار می‌توانید زیر مجموعه پدر خود در لاتاری آمریکا ثبت نام کنید. (پدر متقاضی اصلی ثبت نام در لاتاری است)
• یک بار می‌توانید زیر مجموعه مادر خود در لاتاری آمریکا ثبت نام کنید. (پدر متقاضی اصلی ثبت نام در لاتاری است).
• یک بار هم می‌توانید به عنوان متقاضی اصلی در لاتاری آمریکا ثبت نام کنید. (البته شما نمی‌توانید پدر و مادرتان را به عنوان زیر مجموعه ثبت نام کنید و فقط باید مشخصات خودتان را درون فرم ثبت کنید.)

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا از روز چهارشنبه ۶ اکتبر ۲۰۲۱ ( ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰) ساعت ۲۰:۳۰ شروع خواهد شد و مهلت ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا تا روز سه شنبه ۹ نوامبر ۲۰۲۱ ( ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ) ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید