زهرا نعمتی، کماندار طلایی پاراالمپیک ایران گفت: اگر تصمیم به ادامه راه باشد با تمام وجودم تلاش خواهم کرد تا مانند گذشته برای کشورم افتخارآفرین باشم.

برای ماندن یا خداحافظی از ورزش قهرمانی تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت

به گزارش سلام نو، زهرا نعمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از فدراسیون تیراندازی با کمان که به توانمندی من باور داشت تشکر می‌کنم. اگر برنامه و حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نبود این موفقیت‌ها رقم نمی‌خورد. فعلا در حال استراحت هستم اما در یکی دو ماه آینده برای ماندن یا خداحافظی از ورزش قهرمانی تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت و در این راه از مشاوره هم کمک می‌گیرم تا بهترین تصمیم گرفته شود.

کماندار المپیکی ایران تصریح کرد: بدون شک اگر تصمیم به ادامه راه باشد با تمام وجودم تلاش خواهم کرد تا مانند گذشته برای کشورم افتخارآفرین باشم، اما واقعیت این است که من هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و در ماه آینده تصمیم قطعی خود را خواهم گرفت.

نعمتی در مورد عملکرد تیم ملی تیروکمان ایران در توکیو یادآور شد: اول باید به این نکته اشاره و تاکید داشته باشم که برای موفقیت در تیروکمان باید شب و روز کار و تمرین کرد. در توکیو مدال‌هایی را با بدشانسی از دست دادیم و شاید اگر شرایط بهتر مدیریت می‌شد، می‌توانستیم به موفقیت برسیم. 

وی افزود: بر اثر یک سانحه مجبور شدم تکواندو را رها کنم اما راهم را در تیراندازی با کمان ادامه دادم. یاد گرفته‌ام وقتی یک تیر از کمان رها می‌شود دیگر چیزی در اختیار من نیست. روزی یک نفر که اتفاقا در این مراسم هم حضور دارد توصیه‌ای به من داشت که مبنای کارم شد، او به من گفت اگر می‌خواهی تیرت وقتی از کمان رها می‌شود صاف به سمت هدف برود، باید دلت را صاف کنی و بعد از مدت‌ها یاد گرفتم در دلی که کینه، حسد، دروغ، ریا و.... وجود داشته باشد، خداوند جایی ندارد.

کماندار المپیکی ایران در مورد نقش حمایتی مسئولان ورزشی از قهرمانان ورزشی یادآور شد: وقتی ما نگران زندگی و مشکلات نباشیم، بدون شک با آرامش می‌توانیم تمرینات خود را دنبال کرده و در صدد قهرمانی و کسب مدال باشیم. متاسفانه به خاطر تحریم‌ها مدت‌هاست درگیر مشکلات مختلف هستیم و تمامی ورزش‌های تجهیزات محور دچار مشکل هستند. امروز هر ست تیروکمان ۱۵۰ میلیون و هر تیر حدود ۲ میلیون تومان است و این نشان می‌دهد چقدر یک ورزشکار با مشکلات عدیده‌ای روبرو است.

نعمتی در پایان گفت: جا دارد ار فدراسیون بابت تمامی حمایت‌ها و تلاش‌هایی که می‌کنند تشکر کنم و امیدوارم در ادامه راه نیز قهرمانان تیروکمان عملکرد مطلوبی داشته و مدال‌های خوشرنگی را به ارمغان بیاورند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید