خرید هر متر مربع آپارتمان مسکونی نوساز در منطقه زعفرانیه تهران حدود ۱۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان آب می‌خورد.

قیمت های عجیب مسکن در شمال تهران / هر متر آپارتمان مسکونی ۱۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

به گزارش سلامنو به نقل از فرارو،  آگهی‌های آنلاین این روزها رونق خوبی پیدا کرده‌اند و بسیاری از معاملات به کمک همین آگهی‌ها صورت می‌گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم‌های مربوط به قیمت مسکن در مشهد و تهران را بررسی می‌کنیم و نگاهی به قیمت‌ خودروهای صفرکیلومتر و کارکرده می‌اندازیم؛ آگهی‌هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده‌اند.

گران‌ترین محله‌های تهران

متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی نوساز در محله زعفرانیه به ۱۱۸ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان رسیده است. به این ترتیب خرید یک دستگاه آپارتمان ۸۰ متری در این محله می‌تواند تا ۹ و نیم میلیارد تومان آب بخورد. تقریبا با نصف این بودجه می‌توان در محله ازگل (واقع در شمال غرب پایتخت) چنین آپارتمانی را خرید.

گران‌ترین مناطق پایتخت برای اجاره نشینی

متوسط قیمت اجاره کامل یک آپارتمان ۸۰ متری دو تا پنج سال ساخت در الهیه تهران ماهانه به ۲۸ میلیون تومان می‌رسد. این بیشترین هزینه‌ای است که مستاجران تهرانی برای چنین آپارتمانی می‌پردازند. رتبه دوم این فهرست به محله اقدسیه تهران اختصاص دارد. خانه به دوش‌های این منطقه حدود ۲۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان برای اجاره این آپارتمان‌ها کنار می‌گذارند.

قیمت مسکن در شهر مشهد

متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی در بلوار سجاد مشهد ۳۲ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان در سایت دیوار آگهی شده است. منطقه‌ای که جزو محله‌های گران قیمت این شهر محسوب می‌شود. این رقم تقریبا هشت برابر نرخ مسکن در گلبهار است. طبق اطلاعات سایت دیوار برای خریدن هر متر مربع آپارتمان مسکونی در این منطقه چهار میلیون و ۷۹۸ هزار تومان می‌پردازند.

هزینه اجاره نشینی در مشهد چقدر است؟

محله اقبال واقع در غرب مشهد، گران‌ترین منطقه برای اجاره نشینی در این شهر است. صاحب خانه‌های این منطقه بابت اجاره کامل یک آپارتمان ۸۰ متری نوساز، ماهانه چهار میلیون و ۸۸۰ هزار تومان طلب می‌کنند. مستاجران مشهدی با یک چهارم این بودجه می‌توانند به به محله‌ای مثل گلبهار فکر کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    به چین نفت داده شود و چین در ایران با واردات مصالح ساختمانی و با استفاده از کارگر و نظارت ایرانی خانه بسازد مطمعن باشید قیمت خانه کمتر ازنصف می شود به چشم کوری تحریم کنندگان دلاری هم بخاطر تحریم جابجا نمی شود قیمت اجاره ها هم نصف خواهد شد لطفا این مطلب را به اطلاع مسئولین مربوطه محترم برسونید تا اقدام شود...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید