اکسسوری‌ها یکی از مورد توجه‌ترین جزئیات در دنیای مد و فشن هستند که نه‌تنها زیبا و خاص بوده، بلکه به استایل هر فرد زیبایی و ارزش دوچندان می‌بخشند.

لوکس ترین برندهای اکسسوری دنیا را بشناسید!

البته این موضوع در ارتباط با همه اکسسوری‌ها صدق نمی‌کند؛ تنها چنانچه اکسسوری از یک برند معروف باشد که در آن از متریال با کیفیت استفاده شده و طراحی خاص و زیبایی داشته باشد، می‌تواند با استایل‌های متفاوت همخوانی پیدا کرده و سبب جلوه بیشتر آن‌ها شود. از مهم‌ترین انواع اکسسوری مردانه می‌توان به کمربند، دکمه سردست، کروات، ساعت و کیف اشاره کرد؛ همچنین مهم‌ترین اکسسوری‌های زنانه جواهراتی همچون سنجاق سینه، کمربند، دستبند، ساعت و... هستند. به دلیل اهمیت اکسسوری و همچنین تفاوتی که می‌تواند در استایل افراد ایجاد کند، در این مطلب از فروشگاه لوکس میرولانژ، می‌خواهیم لوکس ترین برندهای اکسسوری دنیا را معرفی کنیم و با تاریخچه برند های معروف دنیا آشنا شویم. برای آن‌که انتخاب بهتری داشته باشید، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

برند گلدن کانتسپت

برند گلدن کانسپت (Golden Concept) یک برند بسیار لوکس و لاکچری است و انواع محصولات گلدن کانسپت تنها به‌صورت محدود در دنیا وجود دارند. محصولات مربوط به گوشی موبایل، انواع قاب گلدن کانسپت برای آیفون و همچنین انواع گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرومکس هستند. همچنین اکسسوری‌های گلدن کانسپت از چرم طبیعی ساخته می‌شوند. به دلیل قیمت بالای محصولات و بسیار لوکس بودن این برند، نمی‌توان محصولات گلدن کانسپت را در هر فروشگاهی پیدا نمود و تنها یک فروشگاه لوکس همچون میرولانژ در ایران، آن‌ها را به فروش می‌رساند.

انواع محصولات گلدن کانسپت در دسته اکسسوری شامل کالاهای چرمی، کیس ایرپاد، عینک‌های آفتابی و شارژر وایرلس هستند که به دلیل طراحی بی‌نظیر خود طرفداران بسیاری دارد. محصولات چرم گلدن کانسپت نیز شامل کلاچ، کیف مسافرتی، کیف چرمی، کیف کمری، جلد گذرنامه، جای ساعت، جاکلیدی، انواع کیف پول ساده و جاکارتی هستند که از ویژگی‌های بارز آن، تولید این محصولات با چرم تمساح است. انواع کیس اپل واچ گلدن کانسپت از فولاد ضدزنگ ساخته می‌شود که طراحی فوق العاده آن‌ها بخشی از شعار برند گلدن کانسپت در تولید آن‌ها است که «چنانچه اپل واچ خود را دوست دارید، اما شکل آن را دوست ندارید؛ گلدن کانسپت با طراحی خاص خود، به شما کمک می‌کند.»

برند فلیپ پلین

لوکس ترین برندهای اکسسوری دنیا را بشناسید!

فیلیپ پلین یکی از برندهای لوکس و معروف است که موسس آن فردی آلمانی به همین نام بود. نخستین بار در سال ۱۹۹۸ میلادی، اولین کالاهای این برند به فروش رسید و نام تجاری فیلیپ پلین در نهایت در سال ۲۰۰۸ میلادی بر روی محصولات چاپ شد. نخستین محصولات این برند کت‌های نظامی بود که طراحی جمجمه سواروسکی بر روی آن‌ها دوخته شد. سپس در سال ۲۰۰۶ اکسسوری‌های این برند و در سال ۲۰۰۸ مجموعه Couture راه اندازی شد. این برند توانست در سال ۲۰۱۲، ۱۰ بوتیک معتبر در سن‌پترزبورگ، آمستردام، باکو، سئول، برلین، ماکائو، میلان، دبی، ماربلا و مسکو کروکوس افتتاح کند؛ اما امروزه نمایندگی‌های بسیاری از این برند در سراسر دنیا وجود دارد و انواع محصولات زنانه و مردانه فلیپ پلین به فروش می‌رسد.

انواع محصولات فیلیپ پلین شامل انواع لباس، کفش و کیف و اکسسوری‌های زنانه و مردانه و همچنین انواع اسنیکرز، چند نوع عطر، محصولات اکسسوری برای خانه و محصولات کودکان است. عطر فیلیپ پلین سه نوع super fresh و no limit و the skull دارد. یکی دیگر از محصولات معروف و پرطرفدار فیلیپ پلین، در کنار عطرها و انواع اکسسوری فیلیپ پلین، کفش‌های این برند هستند. یکی از معتبرترین نمایندگی‌های برندهای معروف ایران، میرولانژ است.

برند کارتیه

کارتیه نام یک برند فرانسوی است که به دلیل طراحی‌های خاص و زیبا در جواهرات و زیورآلات و ساعت‌های مچی در جهان معروف شده است و یکی از لوکس ترین برندهای اکسسوری دنیا محسوب می‌شود. یکی از دستاوردهای برند کارتیه در تولید ساعت، مربوط به سال ۱۹۰۴ است که با طراحی یک مدل خاص ساعت مچی که صفحه تخت و قاب مربعی داشت، مشکل اختلال کاری ساعت‌ها هنگام پرواز را برطرف نمود. در تولید جواهرات کارتیه طراحی‌های خاص، به‌قدری موفق بودند که رقبای بسیاری از عرصه خارج شدند. همچنین این برند به دلیل کلکسیون بزرگ جواهرات نقره خود که قیمت مناسبی داشتند، توجه افراد زیادی را به خود جلب نمود.

یکی از نمادهای خاص برند کارتیه، ‌نماد پلنگ است که بر روی محصولات این برند به نشانه شکوه و عظمت به خوبی درخشیده است و این برند پس از تولید حلقه طلایی پلنگی شکل به شهرت رسیده و این نماد را در محصولات متفاوتی پیاده کرد. در کنار جواهرات کارتیه همچون انواع دستبند کارتیه و انگشتر کارتیه، این برند به دلیل تولید ادکلن‌های خاص و خوشبو نیز مورد توجه قرار گرفت. همچنین سایر اکسسوری‌های این برند همچون ساعت کارتیه و اکسسوری‌های چرم همچون کمربند کارتیه، شهرت زیادی دارند. می‌توانید تنها با کلیک بر روی اکسسوری کارتیه، از انواع محصولات این برند در سایت میرولانژ دیدن کنید.

برند مون بلان

لوکس ترین برندهای اکسسوری دنیا را بشناسید!

به احتمال زیاد نام مون بلان را به‌عنوان بلندترین کوه در رشته کوه های آلپ شنیده باشید. با این وجود نام برند مون بلان نیز در بین افراد مختلف از نقاط متفاوت دنیا نیز شهرت خاصی دارد. مون بلان (Mon Blan) که برخی به آن مونت بلنک (Montblanc) نیز می‌گویند؛ نام یک برند آلمانی است که تولید کننده کالای لوکس بوده و شرکت آن در هامبورگ قرار دارد.

این روزها محصولات مون بلان که یکی از لوکس ترین برندهای اکسسوری دنیا است، تنوع زیادی دارند و شامل نوشت افزار و قلم، ساعت، کالای چرم، عینک آفتابی و اکسسوری می‌شوند. انواع اکسسوری مون بلان شامل دستبند، گوشواره و گردنبند هستند که در بخش مردانه این اکسسوری‌ها شامل دستبند مون بلان مردانه، کمربند، دکمه سردست و گیره پول می‌شوند. یکی از معروف‌ترین محصولات برند مون بلان، انواع قلم و نوشت افزار لوکس این مجموعه هستند که می‌توانید با کلیک بر روی اکسسوری مون بلان از محصولات این برند دیدن کنید.

خرید محصولات لوکس ترین برندهای دنیا

پس از آن‌که با تاریخچه برندهای معروف دنیا آشنا شدیم؛ باید بدانید برای خرید محصولات لوکس و اورجینال لازم است به یک نمایندگی معتبر مراجعه نمایید تا نه‌تنها از اصل بودن محصولات اطمینان داشته باشید، بلکه مطمئن باشید که این محصولات را با قیمت اصلی آن‌ها خریداری می‌کنید. فروشگاه میرولانژ که تنها محصولات لوکس و اوریجینال را از برندهای مشهور به فروش می‌رساند، یکی از بهترین نمایندگی‌های برندهای معروف در ایران است. برای آشنایی با محصولات متنوع و برندهایی که در این فروشگاه ارائه می‌شوند، تنها کافیست وارد وبسایت میرولانژ به آدرس https://mirolounge.com شوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید