کتاب «کامالا هریس کیست؟» به تازگی با ترجمه شبنم سمیعیان توسط انتشارات آفتابکاران منتشر و راهی بازار نشر شده است.

کتاب مصور «کامالا هریس کیست؟» به بازار آمد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، کتاب «کامالا هریس کیست؟» نوشته کریستن اندرسون کتابی مصور است که مانوئل گوتیرز تصویرگر آن است و به تازگی با ترجمه شبنم سمیعیان توسط انتشارات آفتابکاران منتشر و راهی بازار نشر شده است.

با نگاهی به متن پشت جلد کتاب و سئوالی که مطرح شده خواننده با تیک قرمزی روبه رو می‌شود که همه موارد را دربرمی‌گیرد و به نوعی جذب طنز موجود در کتاب خواهد شد. در این‌کتاب مصور چیزهای بیشتری درباره او خواهید خواند.

کامالا هریس کیست؟

نوجوانی چندنژادی که در آرزوی وکیل‌شدن بود.

سناتور موفق آمریکایی که برای اصلاحات ترقی‌گرایانه و حقوق زنان مبارزه کرد.

اولین زنی که معاون رئیس‌جمهوری آمریکا شد.

همه موارد بالا

این کتاب دربردارنده بخش‌هایی مانند کامالا هریس کیست؟، شیامالا و دخترانش، در خدمت مردم، داستان ناحیه‌ای، اول و اولین، معاون رئیس‌جمهور، ترتیب زمانی رویدادهای زندگی کامالا هریس و ترتیب زمانی رویدادهای جهان است و به نوعی با خواندن کتاب مصور ۶۱ صفحه‌ای با زندگی کامالا هریس آشنا خواهید شد.

در بخش داستان کامالا می‌خوانید:

قصه کامالا هریس، که سیاستمدار رنگین پوست موفق آمریکای امروز است، با آن لبخند روی لب‌ها، آن کتانی‌های ونس، آن بی‌خیالی شیرین و آن زندگینامه پرفراز و نشیب و شورمندانه‌اش، عجیب مرا یاد نویسنده محبوبم جومپا لاهپری می‌اندازد. او داستان‌نویس آمریکایی بنگالی خوش قریحه‌ای است با هزارهزار قصه که انگار تجسم نیروانای بودیسم‌اند، آن شادی عظیم، آن صلح و فناناپذیری آرزوی بشر.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید