یک مرد پس از سقوط از طبقه نهم ساختمان بر روی خودروی بی ام و به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

این مرد بدشانس در خودکشی هم شانس نیاورد! | خودکشی از طبقه نهم ساختمان / فیلم

به گزارش سلام نو، این مرد که ظاهرا اقدام به خودکشی کرده بود با سقوط روی خودرو از مرگ حتمی گریخت.

مردی که از پنجره باز طبقه نهم یک آپارتمان در نیوجرسی آمریکا به پایین پریده بود به شکلی معجزه آسا زنده ماند. این مرد ۳۱ ساله که هویتش مشخص نشده پس از فرود روی یک خودروی BMW پارک شده در مقابل ساختمان از این حادثه جان سالم به در برد. او از ارتفاع حدود ۱۰۰ فوتی به روی این خودرو سقوط کرد.

زنده ماندن معجزه آسای مرد از طبقه ۹ ساختمان

این اتفاق در نیوجرسی آمریکا رخ داد. «کیمبرلی والاس اسکالیونه» سخنگوی پلیس محلی در این باره گفت که این مرد جوان در حالی که وضعیتی وخیم داشت به بیمارستان منتقل شد. وی این حادثه را اقدام به خودکشی توصیف کرد. در یکی از تصاویری که منتشر شده لحظاتی پس از آنکه این مرد روی خودرو فرود آمده را نشان می‌دهد.

بیرون آمدن مرد از داخل خودرو زن را شوکه کرد

یک زن محلی با نام «کریستینا اسمیت» در این باره گفت در حال قدم زدن در نزدیکی مک دونالد بود که ناگهان صدای شدیدی را شنید. بنا به گفته خانم اسمیت شیشه عقب خودرو کاملا پودر شده بود و سپس یک مرد از خودرو بیرون آمد و شروع به فریاد زدن کرد. خانم اسمیت بلافاصله با شماره ۹۱۱ گروه امداد و نجات تماس گرفت.

در ویدئویی که منتشر شده این مرد در حالی که روی پیاده رو دراز کشیده و درد زیادی را تحمل می‌کند، دیده می‌شود. گزارش‌های اولیه حاکی است این مرد در این ساختمان کار نمی‌کرده است. هنوز مشخص نیست او دقیقا در این ساختمان چکار می‌کرده که از پنجره به پایین سقوط کرده است. گفتنی است؛ پلیس تحقیقات خود در این باره را آغاز کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید