در گزارش زیر به معرفی بدترین خصوصیات اخلاقی متولدین هر ماه پرداخته‌ایم که در ادامه خواهید خواند.

بدترین خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف سال + جزییات

به گزارش سلام نو، شاید برای شما هم این موضوع کنجکاو کننده باشد که اخلاق متولدین ماه‌های مختلف را بدانید، با طالع بینی می‌توان بدترین ویژگی‌های رفتاری متولدین ماه‌های مختلف آشنا شد.

همانطور که می دانید همه ماه ها ویژگی های بد و خوب متفاوتی دارند و این بستگی دارد که شما در چه ماهی متولد شده باشید. اگر به طالع بینی ماه های مختلف اعتقاد دارید، این قسمت از نمناک را تا انتها مطالعه کنید تا با بدترین ویژگی های رفتاری متولدین ماه های مختلف آشنا شوید.
فروردین

بدترین رفتار فروردین ماهی ها این است که بیش از حد کار می کنند. آن ها همیشه دوست دارند جزء بهترین ها باشند. حتی از مشکلات جسمانی هم رنج می برند اما باز هم سخت کار می کنند. یکی دیگر از ویژگی های بد فروردین ماهی ها این است که با صدای خیلی بلند صحبت می کنند.

اردیبهشت

بدترین ویژگی رفتاری اردیبهشتی ها این است که در برابر تغییر کردن مقاومت می کنند. آن ها دوست دارند روی نظر خود پابرجا بمانند و هنگامی که دیگران بخواهند روتین، شغل یا سبک زندگی آن ها را تغییر دهند، به شدت عصبانی می شوند. این افراد باید تمرین کنند تا کمی انعطاف پذیر تر باشند. ویژگی بد دیگر اردیبهشت ماهی ها این است که همیشه فکر می کنند درست می گویند و حق با آن ها است.

خرداد

خرداد ماهی ها بیش از حد خودشان را جدی می گیرند. یعنی شاید در تعامل با افراد دیگر خیلی به رفتار خودشان اهمیت بدهند. در صورتی که اصلا شخصیت اصلی و یا مدنظر زندگی بقیه نیستند. ویژگی بد دیگر خرداد ماهی ها این است که اجازه نمی دهند دیگران صحبت کنند.

تیر

خیلی ها فکر می کنند که تیر ماهی ها بسیار حساس هستند اما این بدترین ویژگی آن ها نیست، بلکه خشم و عصبانیت شان بدترین ویژگی آن ها محسوب می شود و ممکن است به یکباره به شما حمله کنند. تیر ماهی ها استاد این هستند که بیش از حد هیجان زده و با تندی عکس العمل نشان دهند.

مرداد

مرداد ماهی ها بیش از حد از نظر دیگران می ترسند. آن ها دوست دارند که مرکز توجه قرار بگیرند و انقدر به فکر نظرات دیگران هستند که گاهی اوقات خودشان را فراموش می کنند. مرداد ماهی ها دوست دارند همیشه برنده باشند و این ویژگی منفی آن ها محسوب می شود.

شهریور

شهریور ماهی ها ایده آل گرا هستند اما هیچ وقت در زندگی شان هیچ چیز به حد عالی و کامل نمی رسد. این افراد باید به خودشان بقبولانند که اگر عالی و کامل نباشند، کسی به آن ها خورده نمی گیرد. شهریور ماهی ها بیش از حد اتفاقات و افراد را آنالیز و تجزیه تحلیل می کنند و سعی در کنترل همه چیز دارند.

مهر

مهر ماهی ها افراد مرموزی هستند و معمولا گاهی از دیگران کناره گیری می کنند. البته دوست دارند که دیگران به آن ها علاقه نشان دهند اما اغلب با دور شدن از آن ها به خواسته خود نمی رسند. مهر ماهی ها بیش از حد دو دل می شوند و قدرت تصمیم گیری ندارند.

آبان

آبان ماهی ها عادت دارند که زندگی را برای خودشان سخت تر کنند. این افراد باید یاد بگیرند که از کنار بعضی از مسائل بی تفاوت عبور کنند و زندگی را خیلی رویایی تصور نکنند و خودشان را به خاطر این موضوعات آزار ندهند. آبان ماهی ها معمولاً بیشتر جنبه منفی ماجرا را می بینند و به اشتباه اعتماد می کنند.

آذر

آذر ماهی ها وقتی کسی از آن ها سوال می پرسند، بیش از حد تدافعی عمل می کنند؛ مخصوصا اگر در مورد سبک زندگی شان سوال پرسیده شود. پس بسیار مهم است که آرامش خود را حفظ کنند. آذر ماهی ها بیش از حد رک و بی پرده صحبت می کنند.

دی

دی ماهی ها باید از پنهان کردن احساسات شان دست بردارند. اگر دی ماهی هستید و اضطراب دارید، در مورد این موضوع صحبت کنید. هیچ کس قرار نیست به خاطر احساسات تان شما را محاکمه کند. همچنین کمی با دیگران گرم تر رفتار کنید. دی ماهی ها گاهی اوقات طعنه و کنایه می زنند.

بهمن

بهمن ماهی ها همیشه پر ادعا هستند و دوست دارند باهوش ترین فرد جمع باشند و همین باعث می شود که به دیگران احساس حقیر بودن بدهند. آن ها باید سعی کنند که متواضع باشند. بهمن ماهی ها گاهی اوقات به شدت به اطراف خود بی اهمیت می شوند.

اسفند

بدترین رفتار اسفند ماهی ها محتاج بودن آن ها است. آنها خیلی راحت چند وقت یک بار به یک نفر اعتماد می کنند اما بعدا پشیمان می شوند. باید یاد بگیرند که انعطاف پذیری خود را در طولانی مدت افزایش دهند. اسفند ماهی ها می توانند هر جا و در هر شرایطی راحت بخوابند و کل روز را خواب باشند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید