پسر بچه ۳ ساله پاکستانی در سناریوی تلخی و درحالیکه آثار سوختگی و کبودی روی بدن داشت در بیمارستان مهدیه تهران به کام مرگ فرو رفت.

مرگ تلخ پسر ۳ ساله پاکستانی در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، روز گذشته مسئولان بیمارستان مهدیه تهران از مرگ پسر ۳ ساله پاکستانی به ماموران پلیس تهران گزارش داد و تیمی از ماموران برای تحقیق به دستور بازپرس ویژه قتل وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در بیمارستان و بررسی جسد پسر ۳ ساله با صحنه دلخراشی روبرو شدند، روی بدن پسر بچه ۳ ساله آثار کبودی، سوختگی و شکم  پسر بچه باد کرده بود و همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

کودک آزاری مرگبار !

کارآگاهان با توجه به آثار کبودی و سوختگی روی بدن پسر بچه ۳ ساله فرضیه مرگ زیر شکنجه های پدر و مادر پیش روی کارآگاهان قرار گرفت.

بدین ترتیب بازپرس ویژه قتل با توجه آثار کبودی و سوختگی روی بدن پسر بچه پاکستانی احتمال کودک آزاری مرگبار را داد و در همین راستا دستور بازداشت پدر و مادر این پسر بچه ۳ ساله پاکستانی را صادر کرد.

بنا بر این گزارش، جسد پسر بچه پاکستانی برای بررسی علت مرگ به دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شد و پدر و مادر جوان نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید