نتایج قرعه‌کشی پیش‌فروش ایران خودرو که امروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد، اعلام شد.

نتایج قرعه‌کشی پیش‌فروش ایران خودرو اعلام  شد+ فهرست نتایج

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در پیش فروش محصولات ایران خودرو، قرعه‌کشی این مرحله امروز با حضور نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزاری شد.

در طرح جدید پیش‌فروش پنج محصول ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه شد. موعد تحویل خودروها براساس نتایج قرعه‌کشی، از شهریور تا مهر ۱۴۰۱ خواهد بود (باشگاه خبرنگاران جوان).

پنج لینک نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو در ادامه آمده است:

نتایج پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای

نتایج رانا پلاس

نتایج سورن پلاس

نتایج دنا پلاس توربوشارژ دستی

نتایج دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

حراج بعدی ایران خودرو کی است؟

حراج ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه از سه‌شنبه ۲۰ مهر آغاز ‌شود. اما کدام محصولات ایران خودرو با چه قیمتی در این طرح پیش فروش عرضه می‌شوند؟

فروش فوق‌العاده برخی محصولات شرکت ایران‌خودرو (با روش قرعه‌کشی) مطابق جدول زیر از روز سه‌شنبه مورخ ۲۰ مهر ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا پایان روز جمعه مورخ ۲۳ مهر ادامه می‌یابد.

ایران خودرو

شرایط و ضوابط قرعه‌کشی همچنان فعال است و موعد تحویل محصولات حداکثر ۳ ماهه است (باشگاه خبرنگاران جوان).

قیمت خودروها در بازار

به گزارش تجارت‌نیوز، حراج ایران خودرو برای چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی برگزار می‌شود.

راناپلاس در طرح حراج ایران خودرو به قیمت ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۱۱ تومات عرضه می‌شود. این محصول در بازار ۲۶۸ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای نیز در طرح حراج ایران خودرو، ۲۱۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۱ تومان قیمت خورده است. این محصول در بازار ۳۳۷ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید حراج ایران خودرو، به قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار ۴۶۳ میلیون تومان قیمت دارد.

پارس بنزینی، آخرین محصولی است که در طرح حراج ایران خودرو عرضه می‌شود که ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خودرو است. این محصول در بازار حدود ۲۸۰ تا ۲۹۴ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

متقاضیان باید به لینک esale.ikco.ir مراجعه کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید