گل‌ها زیبا هستند و فضای دلپذیری را برای خانه شما ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، بوی شگفت‌انگیزی دارند. آیا می‌دانید که گل‌ها حتی می‌توانند برای سلامتی شما مفید باشند؟ با خشکی چشم، سردرد و پوست حساس خداحافظی کنید. همه اینها به خاطر یک گیاه است!

آموزش پرورش گل رز روی سیب‌زمینی!

یک ساقه گل رز را به سیب‌زمینی وصل کنید و ببین یک هفته بعد چه می‌شود؟ حیرت انگیز است!

در کوتاه‌ترین زمان یک گل رز را به بوته گل رز تبدیل کنید!

یک دسته گل زیبا روی میز آشپزخانه می‌تواند روزهای ابری را روشن کند، آیا موافق نیستید؟ متأسفانه، امروزه گلها بسیار گران هستند، مخصوصا وقتی فکر می‌کنید که باید چند روز بعد آن‌ها را در سطل زباله بیندازید.

اما با این ترفندی که امروز برای شما آماده کرده‌ایم، خودتان می‌توانید دسته گل‌های زیبا را پرورش دهید!

همه عاشق گل هستند

گل‌ها زیبا هستند و فضای دلپذیری را برای خانه شما ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، بوی شگفت‌انگیزی دارند. آیا می‌دانید که گل‌ها حتی می‌توانند برای سلامتی شما مفید باشند؟ با خشکی چشم، سردرد و پوست حساس خداحافظی کنید. همه اینها به خاطر یک گیاه است! خرید گیاهان می‌تواند بسیار گران باشد، بنابراین رشد آن‌ها در باغ ممکن است جایگزین مناسبی باشد. این فقط زیبا به نظر نمی‌رسد، بلکه برای سلامت روان شما نیز مفید است! تحقیقات نشان می‌دهد که باغبانی می‌تواند سلامت روانی شما را بهبود بخشد. این دلیل خوبی برای شروع باغبانی است، اینطور نیست؟

با این حال، همه ما به اندازه کافی یک انگشت شست سبز برای حفظ کل باغ گل نداریم. خوشبختانه، ما یک راهنمایی شگفت‌انگیز برای شما داریم که قبل از اینکه بدانید می‌توانید گل رز خود را داشته باشید. اصلا نیازی به انگشت شست سبز نیست و دیگر هرگز بدون دسته گل نخواهید ماند. عالی به نظر می‌رسد، درست است؟ همه عاشق یک دسته گل خوب هستند و این ترفند باعث می‌شود که بتوانید باغی پر از آن‌ها داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید یک گل رز، یک سیب‌زمینی، یک بطری پلاستیکی، خاک و یک گلدان است.

گل رز و سیب‌زمینی؟ بله شما آن را درست خواندید! این ترفند واقعا عجیب به نظر می‌رسد، اما کار می‌کند.

روشی که باید انجام شود

گل رزی را که دوست دارید بردارید، تمام برگها را دور بریزید و سر گل رز را به صورت مورب (تقریبا 3 سانتی متر از گل) ببرید. اگر گل هنوز زیبا است، می توانید آن را در یک گلدان کوچک قرار دهید. واقعا زیبا به نظر می‌رسد!

آموزش پرورش گل رز روی سیب‌زمینی!

سیب‌زمینی را بردارید و سوراخی به عرض ساقه درست کنید. مطمئن شوید که ساقه در داخل سوراخ تکان نمی‌خورد. کف گلدان را با 5 سانتی‌متر خاک گلدان بپوشانید و سیب‌زمینی را روی آن قرار دهید. بقیه گلدان را با خاک پر کنید. ته بطری پلاستیکی خود را بریده و با دقت آن را روی ساقه‌ای که از خاک بیرون زده است قرار دهید. گهگاه گل رز (اطراف بطری) را آبیاری کنید و ببینید چگونه گلهای رز شما مانند قبل رشد می‌کنند!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید