یک بیماری نادر قلبی باعث شده تا قلب یک مرد انگلیسی بیش از ۲۰۰ بار از حرکت بایستد.

داستان عجیب مردی که ۲۰۰ بار بخاطر یک بیماری مرده است!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،۲۴ امارات گزارش داد، یک مرد انگلیسی به نام تروی آرچر می‌گوید به دلیل بیماری که باعث می‌شود قلب او به طور ناگهانی برای چند ثانیه متوقف شود، بیش از ۲۰۰ بار جان خود را از دست داده است.

تروی از معضلی به نام سنکوپ عروقی رنج می‌برد که در آن دچار افت ناگهانی ضربان قلب و فشار خون می‌شود و باعث می‌شود بیهوش شود. اغلب اوقات، قلب تروی برای مدت کوتاهی کاملاً متوقف می‌شود و دوباره به فعالیت باز می‌گردد.

تروی در مورد تجربه خود گفت: "یکی از خاطره انگیزترین حملات زمانی بود که من در بیمارستان بودم و صدای بوق مانیتور قلب را شنیدم، و سپس متوجه شدم که در شرف بیهوشی هستم و قبل از اینکه از هوش بروم، صدای پزشکان را شنیدم که می‌گفتند خانواده ام اتاق را ترک کنند. کسی پلک هایم را باز کرد و به من گفت سعی کن بیدار بمانی. بسیاری از مردم می‌گویند که مردگان تونل یا نور روشنی را می‌بینند، اما من وقتی بیهوش بودم و پزشکان من را مرده می‌دانستند، احساس کردم در یک گرداب هستم و برق چهره اعضای خانواده ام را دیدم. "

به گفته پزشکان، تروی هنگام بیهوشی نیازی به احیا نداشت، زیرا او دوباره خود به زندگی بازمیگشت. حتی تروی یک بار در هنگام رانندگی دچار غش شد، اما موفق شد در ماشین را باز کند و خود را به بیرون پرتاب کند و با بیدار شدن از خواب بیش از ۲۰ نفر را در اطراف خود پیدا کرد که تصور می‌کردند او مرده است. پس از آن حادثه، رانندگی تروی ممنوع شد.

دیوید کلکوهون متخصص قلب، گفت که سنکوپ عروقی یک مشکل شایع در بیماران قلبی است، اما موردی که تروی آرچر ۴۴ ساله از آن رنج می‌برد بسیار نادر است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید