در بسیاری از آلاچیق های جذاب از چوب ترمو استفاده میشود و همچنین در سایه بان ها هم کاربرد دارد و استفاده از آن ها زیبایی خیره کننده ای را به آنها بخشیده است.

هر آنچه که نیاز است راجب چوب ترمو بدانید

در ابتدا میپردازیم به این که چوب ترمو چیست؟همانطور که میدانید در طراحی دکوراسیون های داخلی و خارجی هر روز ایده های جدیدی خلق میشود.ایده هایی که میتواند در عین زیبا بودن حس جدیدی را در شما به وجود آورد. مثل حس زندگی.در این میان چوب ترمو که ترموود هم نامیده میشود یکی از تاثیر گذار ترین قسمت ها در طراحی ساختمان و دکوراسیون ها میباشد.چوب در درجه اول حس گرما و دلپذیری به وجود می آورد و بسیار از زیبایی خاصی برخوردار میباشد.

چوب ترمو یکی از انواع مختلف چوب در طبیعت است که برای اولین بار در کشور فنلاند از چوب درخت کاج تهیه شده است.طرز تهیه این چوب با روش حرارتی و بدون استفاده از موارد شیمیایی میباشد که همین امر باعث شده ضدآب و یا حتی ضد اشعه فرابنفش خورشید باشد که همین ویژگی به افزایش طول عمر آن کمک میکند. ترموفنلاندی یکی از انواع چوب های ترمو میباشد.

تنوع رنگ ها در چوب ترمو

تاثیر رنگ در دنیای امروزی به وضوح قابل دیدن است.یکی از جذابیت های قابل بحث این چوب تنوع بالای رنگ در آن میباشد.با استفاده از تکنولوژی روز دنیا شما میتوانید تنوع گسترده ای را در رنگ بندی چوب ترمو ببینید.همچنین میتوانید با سلیقه خود نما و دکور خود را با رنگ مورد علاقه و کاربردی انتخاب کنید.

یکی از دلایل پرطرفدار بودن این چوب همین امر میباشد.شما با در دست داشتن بیش از ۸۰ رنگ میتوانید طبق سلیقه خود رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و در فضای مورد نظر خود به کار ببرید.

همینطور عدم تغییر رنگ در این چوب نسبت به چوب های دیگر از مزیت های دیگر این چوب به شمار میرود.

هر آنچه که نیاز است راجب چوب ترمو بدانید

بهترین کاربرد ها در چوب ترمو

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم چوب ترمو از کیفیت بالایی برخوردار میباشد به همین خاطر در بسیاری از مواردی همچون بخش های مختلف دکوراسیون و نمای ساختمان ها از آن استفاده میشود.

در ادامه به چند موارد از کاربرد آن ها را اشاره میکنیم.

میتواند عایق خوبی برای سرما و گرما باشد و باعث نفوذ کمتر آن ها باشد.

عایق مناسب صوتی که دارد باعث میشود سر و صدا را جذب کند و از اکو شدن صدا جلوگیری میکند.

در بسیاری از آلاچیق های جذاب از چوب ترمو استفاده میشود و همچنین در سایه بان ها هم کاربرد دارد و استفاده از آن ها زیبایی خیره کننده ای را به آنها بخشیده است.

از موارد دیگر در کاربرد آن میتوان به ساخت پله،تولید درب و پنجره، تولید انواع کفپوش مناسب،استفاده در سونا،پارتیشن های جدا کننده و همینطور در مبلمان نیز اشاره کرد.

قیمت چوب ترمو چگونه محاسبه میشود؟

بحث قیمت همیشه در خرید هایمان موضوع مهم  و قابل توجهی بوده است.بعد از توجه به کیفیت و ویژگی های چوب،قیمت آن میتواند موضوع بعدی ای باشد که باید به آنها توجه کرد.چوب ترمو بر حسب مترمربع قیمت گذاری میشود.با توجه به سایز مورد انتخابی شما با متر مربع قیمت آن برایتان محاسبه میشود.

همانطور که میدانید عوامل زیادی میتواند در تعیین قیمت تاثیر گذار باشد.یکی از آن عوامل میتوان به کیفیت آن اشاره کرد که تفاوت کیفیت نمونه های وارداتی با کشورهای دیگر باعث متغییر بودن قیمت ها شده است.شرکت آواچوب میتواند با کیفیت ترین چوب ترمو را با مناسب ترین هزینه در اختیار شما عزیزان بگذارد.

هر آنچه که نیاز است راجب چوب ترمو بدانید

مزایا استفاده از چوب ترمو

استفاده از این چوب مزایاهایی را به دنبال خود دارد که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم.

- ابعاد چوب ترمووود به طور ثابت بوده و تغییر شکلی در آن ها وجود ندارد.

- وزن بسیار سبکی دارند به همین خاطر نصب و نگهداری و استفاده از آن به راحتی قابل انجام میباشد.

- امکان رشد کپک و قارچ در این چوب ها بخاطر حرارت دهی آن وجود ندارد زیرا که با حرارت دهی مواد مغذی آن از بین میرود.

- رنگ چوب ترمو ثابت بوده و در معرض نور خورشید قرار گرفتن باعث رنگ پریدگی در آنها نمیشود.

- در چوب ترمو میزان رطوبت حدود ۶درصد میباشد و همین موضوع باعث عایق بودن چوب میشود.

- دوام بسیار بالایی در برابر پوسیدگی در شرایط آب و هوایی گوناگون دارد.

- علاوه بر ویژگی هایی که گفتیم چوب عنصری دکوراتیو است که آرامش و انرژی را منتقل میکند و همین ویژگی بسیار حائز اهمیت میباشد.

چوب ترمو باکیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

حال که با ویژگی و مزایا و همچنین کاربرد های چوب ترموود آشنا شدید انتخاب چوب ترموود مناسب خود بسیار راحت تر میشود. بسیاری از واردکنندگان با کیفیت ترین چوب ها را دارند که شرکت آوا چوب یکی از بزرگترین وارد کننده چوب ترموود در ایران میباشد که شما با خیالی راحت خریدی به صرفه و با کیفیت را میتوانید داشته باشید.همچنین مجموعه آوا چوب با داشتن کارشناسانی خبره این امکان را برای شما فراهم ساخته اند تا بتوانید با مشاوره قبل از خرید انتخاب مناسب و کاربردی خود را داشته باشید.قبل از خرید خود با مشاورین ما در تماس باشید.شماره تماس ما جهت مشاوره ۳۳۲۸۴۵۱۱-۰۲۱ میباشد.مشتاقانه منتظر ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید