کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۳۲۴ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل ۱۶.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

محور هراز مسدود است / زمان بازگشایی محور هراز اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس،‌ علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد. 

وی ادامه داد: محور هراز در مقاطع تونل سد، وانا، تکاور و زیار باغ امروز و فردا ۱۹ مهر از ساعت ۸ تا ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات راهداری در کیلومتر ۲۵ تا ۹۵ مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها افزود: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، نشان می‌دهد.

آشوری گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها بیان کرد: در جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

 افزایش ۱۷ درصدی تردد خودرو در جاده‌ها در ۲۴ ساعت گذشته

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۳۲۴ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل ۱۶.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۲.۴ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

 انسداد جاده‌ خرم‌آباد-پل دختر و محور رویان-بلده 

آشوری با اشاره به انسداد چندین جاده به دلیل کاهش ایمنی، گفت: در حال حاضر جاده فرعی شمشک-دیزین، محور پونل-خلخال، محور شهداد-نهبندان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده‌ خرم‌آباد-پل دختر، محور رویان-بلده در استان مازندران و محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

*‌ آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با ۱۲۴ هزار تردد، آزادراه قزوین-کرج‌ با ۱۱۰ هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با ۱۰۵ هزار تردد ثبت شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید