بچه ها عاشق دفترهایی با جلد شخصیت های کارتونی هستند. همه ی آن ها شخصیت های کارتونی مورد علاقه ای دارند که دوست دارند روی جلددفتری که نقاشی می کشند تصویر آن ها را ببینند.

دفتر نقاشی با طرح شخصیت های کارتونی جذاب

صفحه جلد دفتر نقاشی کارتونی شما باید به گونه ای جلوه کند که بتواند علاقه بچه ها به نقاشی کردن و درس خواندن  را افزایش دهد و آن ها تمایل زیادی به آن از خود نشان دهند. صفحه جلد کتاب  ودفتر تأثیر منحصر به فردی دارد. با این حال ، وظیفه ی والدین است که تعیین کنند چگونه می توانند این کار را انجام دهند.

طراحی صفحه جلد دفتر با شخصیت های  کارتونی نیاز به استفاده از تصاویر مختلف دارد. این تصاویر به افراد کمک می­کند تا علاقه ی بچه ها به نقاشی کردن به آن دفترجلب کنند و این هدف اصلی استفاده از صفحه جلد یک دفتر یا کلاسور نقاشی با طرح شخصیت های  کارتونی است.

نکاتی که هنگام ایجاد صفحه جلد با طرح شخصیت های کارتونی باید رعایت کنید:

v ایجاد یک طرح

هر زمان که نیاز به انجام کار مهمی دارید ، برنامه ریزی می کنید. به طور مشابه ، ایجاد صفحه جلد نیز نیاز به استراتژی همه چیز دارد. همانطور که معمار نقشه ای از ساختار را می سازد ، شما همچنین باید نقشه ای تهیه کنید که به شما جهت حرکت را نشان می دهد. این طرح به شما می گوید که چگونه می توانید عناصر مختلف را به صفحه جلد و کجای آن اضافه کنید. برای دریافت راهنمایی در برنامه ریزی می توانید از پوشش های مختلف موجود استفاده کنید. الگوها نیز بهترین منبع برای کمک به شما در این زمینه هستند.

v صفحه جلد را بنویسید

ترکیب صفحه جلد به فرد این امکان را می دهد تا تصمیم بگیرد که عناصر صفحه جلویی در کدام جهت باید قرار بگیرند ، اندازه هر عنصر چقدر است و موارد دیگر. این ترکیب ، عامل مهمی است که باعث می شود خواننده تصمیم بگیرد که آیا دفتر مورد نظردر معرض خرید است یا نه.

v از Z-layout استفاده کنید

اگر عناصر صفحه جلد در طرح Z قرار داده شوند ، صفحه جلد دفتر با طرح کارتونی خوب به نظر می رسد. یک صفحه جلد کارتونی معمولاً شامل چندین عنصر است. تصمیم گیری در مورد نحوه نشان دادن این عناصر به یک چالش بزرگ تبدیل می شود. تولید محتوای صفحه جلد باید به گونه ای قرار گیرد که خواننده بتواند به راحتی چشمان خود را در اطراف حرکت دهد تا همه چیز را بخواند.

v از تایپوگرافی عاقلانه استفاده کنید

برای اینکه بدانید کدام نوع فونت برای صفحه روی جلد شما مناسب است و می خواهید از نظر زیبایی جذاب به نطر برسد، باید آزمایش های مختلفی را برای مقایسه و بررسی انجام دهید. پروکلیک به همه طراحان مبتدی توصیه می کند از بیش از دو نوع حروف استفاده نکنند. همچنین توصیه می شود حروف زیاد پررنگ یا زیر خط دار را با هم مخلوط نکنید زیرا ظاهر کلی صفحه جلد را خراب می کند.

v هنگام ایجاد صفحه جلد با طرح شخصیت های کارتونی ، سعی کنید تا حد امکان از فونت مناسب استفاده کنید. می­توانید با افزودن تصاویری از کارتون ها در صفحه جلد ، آن را جذاب کنید. سعی کنید یک تصویر بزرگ از یک شخصیت کارتونی به جای پر کردن صفحه جلد باچند  تصاویر کارتونی اضافه کنید.

v از کنتراست رنگی با احتیاط استفاده کنید

کودکان جذب چیزهای رنگارنگ می شوند. بنابراین ، وقتی بچه ها را با طراحی صفحه جلد دفتری که می خواهند نقاشی در آن بکشند ، هدف قرار می دهید ، باید از رنگ های زنده استفاده کنید. باید ترکیبی از رنگ های زنده و ظریف در آن قرار دهید که زیبایی جلد را افزایش دهد. استفاده از یک رنگ یا همه رنگ های روشن و تیز در صفحه جلد ایده خوبی نیست.

v استفاده از الگو

یک الگو بهترین وسیله ای است که می توانید از آن استفاده کنید وقتی که نمی خواهید وقت خود را صرف فکر کردن در مورد چگونگی ایجاد یک جلد چشم نواز کنید. هر شخصی که طراحی جلد را انجام می دهد می خواهد جلدی طراحی کند که بتواند تأثیر زیادی بر خواننده بگذارد. او سعی می کند با کمک محتواهایی که از طریق جلد به نمایش می گذارد ، بهترین تأثیر را بر بیننده و خریدار بگذارد.

صفحه جلد داستان باغ وحش چیست؟

بسیاری از بچه ها کتاب ها  و دفتر های خود رااز باغ وحش ها می خرند زیرا در قلب خود عشق و همدلی با حیوانات باغ وحش  را دارند. صفحه جلد همیشه حیاتی تلقی می شود ، مخصوصاً وقتی برای کودکان طراحی شده است. بچه ها معمولاً دوست دارند دفترهایی را بخرند و در آن نقاشی بکشند که دارای صفحه جلد جذاب و پر از رنگ های زنده و تصاویر متحرک است. علاوه بر این ، آن ها همیشه سعی می کنند دفترچه ایی را پیدا کنند که دارای جلد منحصر به فردی است تا ذهن آن ها را به خود جلب کند. بنابراین ، وقتی می خواهید تمایل به خواندن کتاب را در کودکان ایجاد کنید ، صفحه جلد را بسیار جذاب کنید.

دفتر نقاشی با طرح شخصیت های کارتونی جذاب

اهمیت صفحه جلد داستان باغ وحش

یک دفتر نقاشی همیشه از روی جلد آن قضاوت می شود که آیا برای کودکان طراحی شده است یا  برای بزرگسالان. با این حال ، بچه ها به جلد جذاب تری از کلاسوری  که می خواهند در آن نقاشی بکشند نیاز دارند زیرا آن ها را به دنیای تخیل می برد ، جایی که همه چیز را می بینند و احساس می کنند. آن ها بعد از نقاشی کردن زندگی خود را در دنیای فانتزی آغاز می کنند. آنچه آن ها را وادار به کشیدن طرح هایی که در ذهنشان وجود دارد داستان می کند صفحه جلد دفتر آن ها است.

دفتر نقاشی با طرح شخصیت های کارتونی جذاب

صفحات جلد داستانی فانتزی

برای همه دوست داران جلد های دفتر نقاشی با طرح های شخصیت های کارتونی تخیلی ، صفحه جلد،  نقش مهمی در تصمیم گیری آن ها برای انتخاب دفتر دارد. در حقیقت ، خریداران ابن محصولات در جستجوی دفتری هستند که بتواند نیاز آن ها را برای نقاشی کردن برطرف کند ، آن ها هر دفتر را از روی جلد آن قضاوت می کنند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید