همه انسان­‌ها در شرایط سنی، فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و... متفاوت به شنیدن موزیک یا آهنگ علاق­مند هستند اگر چه سلیقه‌­های افراد با یکدیگر فرق دارد اما هر فرد با شنیدن موزیک مورد علاقه­‌اش به یک آرامش درونی دست می­‌یابد.

ایران موزیک - موزیک جدید و قدیم

ناگفته نماند برخی موزیک‌­ها تأثیرات روانی منفی را در شنونده ایجاد می­‌کنند که باید از گوش دادن به آنها پرهیز کرد زیرا دارای ارتعاشات و زیر و بم‌­هایی هستند که بر اعصاب انسان اثر منفی می­‌گذارند. اما اگر بخواهیم موزیک‌­های موردعلاقه و مطلوب خود را بشنویم کافیست نام آهنگ یا خواننده را در اینترنت سرچ کنیم و یا به یک وبسایت رسمی دانلود آهنگ مراجعه کرده و در آنجا ضمن شنیدن موزیک‌­های مختلف، هر کدام را که خواستیم دانلود کنیم. یکی از این سایت‌­ها ایران موزیک می­‌باشد. همان طور که می­‌دانید زمانی که در یک مرورگر آهنگی را جستجو می‌­کنید تعداد زیادی لیست که مربوط به دانلود موزیک است برای شما نمایش داده می­‌شود. برای این که بهترین نتیجه را بدست آورید و از یک سایت معتبر بهترین نتیجه را دریافت کنید توصیه می­‌شود بطور مستقیم به سایت ایران موزیک مراجعه کنید.

اما چرا ایران موزیک را به شما معرفی می­‌کنیم؟ این سایت دارای آرشیو کاملی از آهنگ‌­های قدیم و جدید، شاد، غمگین، عاشقانه و... از خوانندگانی چون آرون افشار، سعید عرب، فریدون آسرایی، میثم ابراهیمی، رضا یزدانی، حمید عسکری، محمد علیزاده و... می‌­باشد. در واقع استفاده از یک سایت معتبر امکان دسترسی سریع­‌تر و راحت‌تر را برای کاربران فراهم می­‌کند و بدون سردرگمی و اتلاف وقت از روی دسته ­بندی که بر اساس نام خوانندگان در آنجا صورت گرفته یا بر اساس آلبوم گزینه مورد نظر را انتخاب و برای گوش دادن یا دانلود کردن اقدام کرد. علاوه بر آن اگر کسی بخواهد اثر خاصی را دانلود کند در کادر جستجو که در بالای سایت ایران موزیک لحاظ شده اسم آهنگ یا خواننده را نوشته و بعد از سرچ کردن نتایج را مشاهده کند. یکی دیگر از مزیت­‌های این سایت قرار دادن متن ترانه در سایت می‌­باشد. این گزینه برای کسانی که می­‌خوانند آهنگ مورد نظر را با خواننده تمرین کنند یا قبل از گوش دادن به محتوی آن پی ببرند بسیار مناسب است. 

سبک پاپ از جمله پرطرفدارترین و عامه­ پسندترین سبک­‌های موسیقی می‌­باشد که جغرافیای خاصی را نمی­‌شناسد و در همه جا مخاطب دارد. خوانندگان زیادی در این زمینه فعالیت می­‌کنند، به عنوان مثال آرون افشار با نام اصلی وحید افشار. وی به عنوان خواننده، آهنگساز و نوازنده پیانو و گیتار از سال ۱۳۹۶ به مخاطبین معرفی شد و سرشناس‌­ترین اثر او ترانه جانم باش می‌­باشد. همچنین این خواننده معروف در شهرهایی چون تهران، تبریز، شیراز، رشت و کیش کنسرت­ اجرا کرده است. آرون افشار با صدای گیرا و دلنشین خود توانست دوستداران زیادی را جذب کند. علاوه بر صدای خوش صوت و استعدادی که وی در زمینه خوانندگی دارد رفتار گرم و صمیمانه او می‌باشد که به محبوبیت او افزوده است. شما می‌­توانید برای شنیدن و دانلود آهنگ­‌های منتشر شده این خواننده معروف به سایت ایران موزیک بروید و آنها را با کیفیت اصلی دانلود کرده و در هر زمان که دوست داشتید به آنها گوش دهید. از جمله آهنگ­‌های او می‌­توان به ساحل آرامش، رفتم که رفتم، گیسو پریشان، مادر، زلزله، کجایی و... اشاره کرد.

ایران موزیک - موزیک جدید و قدیم

 دانلود آهنگ جدید شاد

در بیشتر اوقات ما از روی علاقه و یا عادت به طور روزانه به آهنگ­‌های مختلف یا خاص خود گوش می‌­دهیم و شاید یک آهنگ را به تکرار گوش دهیم اما گاهی اوقات به منظور خاصی موزیک می‌­گذاریم. به عنوان مثال در مراسم­‌هایی که جنبه شادی دارد تنها آهنگ شاد می­‌گذاریم، زمانی که از موضوعی ناراحت هستیم به موزیک غمگین یا ملایم گوش می­‌دهیم، در باشگاه به موزیک بی­‌کلام و خلاصه در هر موقعیت یا مکانی ممکن است انتخاب­­‌های متفاوتی داشته باشیم همچنین ممکن است که در ابتدا به یک آهنگ خاص علاقه نداشته باشیم اما بعد از چندبار گوش دادن به آن علاقمند شده و می­‌خواهیم آن را برای خودمان دانلود کنیم. برای دانلود آهنگ جدید شاد در سایت ایران موزیک کافیست از لیست ارائه شده آن را انتخاب کنید. از جمله آهنگ‌­های شاد می‌­توان به آهنگ حالیش نمیشه از میثم ابراهیمی، یکی یه دونه از سینا درخشنده، آهنگ شاد از اشوان، من بد تو خوب از ماکان ­بند و... اشاره کرد که همگی آنها در سایت ایران موزیک قابل اجرا و دانلود می­‌باشد.

موسیقی شاد علاوه بر این که در مراسمات خاص کاربرد دارد برای رفع افسردگی و بهتر شدن خلق و خو نیز مؤثر هستند. خستگی کار، پیش‌آمدهای ناراحت کننده پیرامون زندگیمان، بیماری و... تا مدت‌­ها اثر منفی خود را با آدمی به همراه دارند و یک اتفاق خوب، مسافرت یا گوش دادن به موزیک­‌های شاد و خاطره­‌انگیز تا حد زیادی می‌­تواند ناراحتی و احساس منفی که در وجودمان رخنه کرده را برطرف کند. یکی از نکاتی که به شما می­‌توانیم توصیه کنیم این است که بهتر است در زمان درس خواندن به موزیک چه از نوع شاد و چه از نوع غمگین گوش ندهید زیرا بر تمرکز شما تأثیر می­‌گذارد اما می‌­توانید به موزیک بی­‌کلام گوش دهید. از جمله می‌­توان به موزیک بی­‌کلام و زیبای دو روز مانده به پاییز موجود در سایت ایران موزیک اشاره کرد.

ایران موزیک - موزیک جدید و قدیم

جمع­‌آوری

همان طور که گفتیم با وجود یک سایت مرجع مانند ایران موزیک یا دیگر سایت­‌های معتبر برای دانلود آهنگ، شما براحتی می‌توانید مجموعه‌­ای از آهنگ‌های متنوع را برای خود یا دیگران جمع‌­آوری کنید. از جمله ویژگی­‌های دیگر این سایت توجه به سلایق مخاطبین، دانلود سریع، دسترسی راحت به آهنگ‌­ها، امکان دانلود تیتراژ سریال‌ها، قرار دادن متن ترانه­‌ها، امکان دانلود موسیقی مذهبی و مداحی، عدم اختلال در سایت، عدم قرار دادن فایل خراب، امکان دانلود ترانه‌­ها بصورت صوتی و تصویری با کیفیت بالا می­‌توان اشاره کرد. شما می‌­توانید برای مشاهده یا دانلود ترانه­‌های دلخواه خود به سایت https://iranmusic.ir مراجعه کنید و چنانچه سوالی داشتید می­‌توانید از طریق تماس با شماره ۰۹۳۵۸۰۱۲۹۳۱ با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید