در ویدیو زیر شاهد حمام کردن یک مار شاه کبرا غول پیکر توسط صاحبش در حیاط خانه خواهید بود.

حمام کردن مار شاه کبرا عظیم‌الجثه توسط صاحبش / فیلم

به گزارش سلام‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مارهای بومی هندوستان مار سمی و خطرناک شاه کبرا است. این مار به مانند مار کبرا در بسیاری از نقاط این کشور یافت می‌شود. به تازگی ویدئویی قدیمی که حمام کردن یک مار شاه کبرا توسط مرد محلی را نشان می‌دهد بار دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در این ویدئو که سال گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود این مار در حالی که تشنه شده و تحت تاثیر گرما قرار گرفته است توسط این مرد محلی سیراب می‌شود. این مرد جوان چند سطل آب نیز روی مار ریخته تا او را از گرمای هوا خلاص کند. در ویدئوی منتشر شده در حالی که مار شاه کبرا در مقابل این مرد قرار گرفته او سطل را از آب پر کرده و سپس روی مار می‌ریزد. مار نیز که از خنک شدن لذت می‌برد با آرامش در مقابل وی حضور دارد تا هم در هوای گرم حمام کرده و هم سیراب شود.

این ویدئو پس از انتشار در یکی از پیج‌های اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۳۳۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران خطاب به مرد جوان نوشت: «تمام خوبی‌های دنیا نثار تو.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید