ابتکار جالب پسر هندوستانی در ساخت ماشین لباس شویی با دوچرخه خبرساز شده است.

ساخت ماشین لباس‌شویی با دوچرخه توسط یک نوجوان! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند از جمله کشورهایی در جهان است که استعدادهای فراوانی در آن وجود دارد. گهگاهی افراد خلاق و مبتکر این کشور خبرساز شده و به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شوند. به تازگی نیز یک کودک خلاق اهل این کشور با ابتکار جالب خود در ساخت ماشین لباس شویی با کمک دوچرخه خبرساز شده است.

این پسر دبستانی با دوچرخه، ماشین لباس شویی را طراحی کرده که می‌تواند لباس‌های کثیف را شسته و کاملا تمیز کند. او برای ساخت این ماشین لباس شویی از پدال‌های یک دوچرخه و همچنین ظرف استونه‌ای شکل استفاده کرده است. این پسر خلاق نحوه کار ماشین لباس شویی خود را در حیاط مدرسه برای سایر همکلاسی هایش به نمایش می‌گذارد.

در ویدئویی که در فضای مجازی نیز منتشر شده مشاهده می‌شود او ابتدا یک پارچه کثیف را در مقابل دوربین نشان داده و سپس آن را در داخل ماشین لباس شویی ابداعی خود می‌اندازد. او سپس چند پدال زده و بعد از توقف ماشین، پارچه را که کاملا تمیز شده است از ظرف استوانه‌ای شکل خارج می‌کند.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. بسیاری از کاربران خلاقیت این کودک را مورد تحسین قرار داده و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید