قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز جمعه شانزدهم مهر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

قیمت روز انواع گوشی موبایل در بازار/ با ۴ میلیون تومان چه گوشی می توانیم بخریم؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

اپل ظاهرا بریدگی بالای نمایشگر را در آیفون ۱۴ نیز حذف نخواهد کرد

براساس پست منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو چین، آیفون ۱۴ بدون بهره مندی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود و در طراحی آن نیز کاربران کماکان شاهد بریدگی بالای صفحه نمایش (ناچ) خواهند بود.

پیشتر «مینگ-چی کو» تحلیلگر معروف اپل گفته بود در آیفون‌های ۲۰۲۲ شاهد استفاده از حفره روی نمایشگر به جای ناچ خواهیم بود. «جان پروسر» یکی دیگر از منابع آگاه بازار نیز این موضوع را با انتشار طرح‌هایی از آیفون‌های نسل بعدی تایید کرده بود.

طبق پستی که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد، حتی اگر آیفون ۱۴ با حفره‌ای در نمایشگر معرفی شود اپل به این زودی‌ها دست از ناچ برنمی‌دارد. البته این پست بلافاصله بعد از انتشار حذف شد. این حساب کاربری قبلا هم در مورد آیپد نسل نهم پیش‌بینی درستی انجام داده بود. اکنون ادعا کرده بعید است در آیفون شاهد از بین رفتن ناچ باشیم و فعلا این سیستم در آیفون‌ها استفاده می‌شوند. اپل در آیفون‌های جدید از اندازه ناچ کم کرد، اما هنوز هم فضای زیادی از صفحه نمایش را در اختیار دارد. حتی اسپیکر مکالمه را به بالای ناچ منتقل کرد تا فضای بیشتری باز شود.

مینگ چی کو در گزارش خود اشاره‌ای به نحوه منتقل کردن فیس آیدی به حفره نمایشگر نکرده است و تنها عنوان کرده در آیفون‌های ۱۴ شاهد حذف ناچ خواهیم بود. گزارش امروز هم ادعا می‌کند تاچ آیدی در نسل بعد به آیفون ۱۴ نمی‌آید و بنابراین شاید همچنان فیس آیدی تنها راه احراز هویت بیومتریک باشد. به هر حال تا زمان رونمایی از آیفون‌های بعدی زمان زیادی باقی مانده و قطعا تا آن موقع اطلاعات بیشتری منتشر می‌شود. اپل به تازگی عرضه آیفون‌های سری ۱۳ را شروع کرده که شاهد بهبودهایی در زمینه دوربین بود. همچنین شاهد استفاده از نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی هستیم که به صورت تطبیقی است و می‌توان طبق اپلیکیشن یا سرعت دست کاربر نرخ نوسازی را تنظیم کند.

قیمت امروز گوشی موبایل در بازار

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

alt

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

alt

قیمت گوشی‌های شرکت هواوی

alt

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

alt
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید